به گزارش خبرنگارصفیر گیلان، ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز (پنجشنبه) در یک تصادف مرگبار در جاده منجیل به رودبار ۱۲ خودرو با هم برخورد کردند که متأسفانه در این حادثه با توجه به شدت تصادف ۴ نفر جان باخته و دو نفر نیز مصدوم شدند. رئیس اورژانس گیلان در این باره اظهار کرد: بعد از اطلاع از وقوع […]

به گزارش خبرنگارصفیر گیلان، ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز (پنجشنبه) در یک تصادف مرگبار در جاده منجیل به رودبار ۱۲ خودرو با هم برخورد کردند که متأسفانه در این حادثه با توجه به شدت تصادف ۴ نفر جان باخته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

رئیس اورژانس گیلان در این باره اظهار کرد: بعد از اطلاع از وقوع تصادف در جاده منجیل به رودبار تیم‌های فوریت پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان اسدی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه ۴ نفر از سرنشینان خودروها به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند، گفت: پنج نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند که تکنسین‌های اورژانس اقدامات پیش بیمارستانی را انجام دادند.

وی با اشاره به مداوای چهار مصدوم در محل حادثه، ادامه داد: مصدوم دیگر برای درمان و دریافت خدمات بیشتر به بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل منتقل شد.

علت حادثه در دست بررسی است

فرمانده پاسگاه پلیس راه جمال آباد لوشان نیز در باره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۶ امروز در اثر برخورد یک تریلی با ۱۱ خودروی سواری در دوراهی تونل منجیل به رودبار سه سرنشین سواری دنا و یک سرنشین پراید در دم جان باختند.

سرهنگ شهرام شهیدی افزود: تریلی با سرعت غیرمجاز از لوشان به رودبار حرکت می‌کرد که با خودروهای در ترافیک مانده برخورد کرد.

وی گفت: علت این حادثه رانندگی در حال بررسی است.

/گفتنی است که سه سرنشین خودروی دنا اهل روستای ازبر شهرستان فومن بودند که در دم جان باختند.