به گزارش صفیر گیلان؛هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر ماسوله با دستور جلسه بررسی رزومه های کاندیدای شهرداری ماسوله برای تصدی سمت شهردار برگزار شد این جلسه به ریاست عزت اله رحمتی و باحضور خانم آلیانی و آقایان یونس پورنصیری،شجاع روحی و رضوان عسکرپور در دفتر شورا در جنب مزار شهدای گمنام برگزار شد. در […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر ماسوله با دستور جلسه بررسی رزومه های کاندیدای شهرداری ماسوله برای تصدی سمت شهردار برگزار شد
این جلسه به ریاست عزت اله رحمتی و باحضور خانم آلیانی و آقایان یونس پورنصیری،شجاع روحی و رضوان عسکرپور در دفتر شورا در جنب مزار شهدای گمنام برگزار شد.
در ابتدا نامه های ارسالی خوانده و سپس به موضوع مشکل پرداخت حقوق کارکنان و کارگران و حل آن که قسمت اعظم آن مرتفع شده و درخواست از شهرداری برای کارکارشناسی و برآورد هزینه برای تهیه مخزن آب و هدایت آن به سرویس های بهداشتی و جلوگیری از هدر رفت آب شرب پرداخته شد.
رحمتی رئیس شورای شهر ماسوله با تاکید بر این موضوع که تصمیم گیرنده اصلی در انتخاب شهردار شورای شهر ماسوله است و انشالله در هفته های آینده شهردار ماسوله مشخص خواهد شد در ادامه رزومه کاندیدای شهرداری ماسوله توسط اعضا خوانده شد تا هفته آینده در مورد انتخاب شهردار بحث و گفتگو شود.