صفیر گیلان؛فرخی با تاکید بر اینکه در این نشست استانداران و روسای تامین هر دو استان به همراه مدیران راه شهرسازی است تصریح کرد. این اقدام میتواند برای توسعه و رونق اقتصادی هر دو استان از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار باشد و نه تنها راه برون رفت از بم بست و برقراری راه اقتصادی و تجاری بین دو استان گیلان و قزوین بوده بلکه میتواند راه بین الملی برای توریست و گردشگران باشد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ دکتر رسول فرخی نماینده مجلس شورای اسلامی و خدمتگذار مردم شهرهای لاهیجان و سیاهکل از بازگشایی جاده سیاهکل دیلمان به قزوین خبر داد و گفت این جاده که در گذشته به جاده راه ابریشم از موقعیت استراتژیکی خاصی هم برخوردار بود با همکاری و پیگیری دو جانبه مابین نمایندگان شرق گیلان و قزوین در آینده نزدیک باز گشایی میشود.

فرخی با بیان این مطلب که در این نشست دو جانبه بین نمایندگان شرق گیلان یعنی صفری نماینده مردم شهرستان رودسر و املش و محمد نژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود و نمایندگان استان قزوین بر گزار میشود افزود جاده مهم راه ابریشم گامی بسوی رونق و تجارت جهانی بین ملت ها در گذشته بوده است .

فرخی با تاکید بر اینکه در این نشست استانداران و روسای تامین هر دو استان به همراه مدیران راه شهرسازی است تصریح کرد. این اقدام میتواند برای توسعه و رونق اقتصادی هر دو استان از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار باشد و نه تنها راه برون رفت از بم بست و برقراری راه اقتصادی و تجاری بین دو استان گیلان و قزوین بوده بلکه میتواند راه بین الملی برای توریست و گردشگران باشد.

فرخی خاطر نشان کرد جاده سیاهکل دیلمان به قزوین یا همان جاده راه ابریشم در گذشته بسیار اهمیت خاصی داشته و برای ساکنین حاشیه این جاده به جهت فروش اقلام مهم مصرفی از اهمیت بالایی برخوردار بود.