به گزارش صفیر گیلان، رئیس دادگستری شفت به مناسبت هفته ناجا در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: امنیت پایدار جامعه در گرو تعامل پلیس با دستگاه قضائی است. سیروس محمدی رئیس دادگستری شهرستان شفت در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا گفت: تعامل خوبی بین پلیس و مردم در شفت وجود دارد و خدمت […]

به گزارش صفیر گیلان، رئیس دادگستری شفت به مناسبت هفته ناجا در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: امنیت پایدار جامعه در گرو تعامل پلیس با دستگاه قضائی است.

سیروس محمدی رئیس دادگستری شهرستان شفت در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا گفت: تعامل خوبی بین پلیس و مردم در شفت وجود دارد و خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظایف مشترک نیروی انتظامی و قوه قضائیه است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت پایدار جامعه در گرو تعامل پلیس با دستگاه قضائی است، ابراز امیدواری کرد که هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی به‌توانند نقش خود را در این ماموریت حساس به درستی ایفا کنند.

رئیس دادگستری شفت تصریح کرد: دستگاه قضائی با تمام توان از پلیس حمایت خواهد کرد.

در ادامه فرمانده انتظامی شفت گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دو بال قدرتمند تامین امنیت هستند و تعامل دو سویه پلیس با دستگاه قضائی ضمن اینکه باعث افزایش نظم و امنیت در سطح جامعه می‌شود موجب ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان نیز خواهد شد.