به گزارش صفیر گیلان؛ محمدرضا محسنی در نشست هم اندیشی با جمعی از جوانان شهرستان شفت با اشاره به اینکه اختلاف سلایق و ذائقه های سیاسی نباید منجر به اختلاف و تزریق ناامیدی در جامعه گردد افزود : پمپاژ یاس و ناامیدی اعتمادها را درهم می شکند و راه مقابله با آن افزایش سطح آگاهی و […]

به گزارش صفیر گیلان؛ محمدرضا محسنی در نشست هم اندیشی با جمعی از جوانان شهرستان شفت با اشاره به اینکه اختلاف سلایق و ذائقه های سیاسی نباید منجر به اختلاف و تزریق ناامیدی در جامعه گردد افزود : پمپاژ یاس و ناامیدی اعتمادها را درهم می شکند و راه مقابله با آن افزایش سطح آگاهی و ایجاد امیدواری به آینده است .

فرماندار شفت با بیان اینکه دولت با رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه در سال های ۹۳ و ۹۴ برجام را در عرصه بین الملل پیگیری نمود افزود : برجام تصمیم آگاهانه و صحیح نظام اسلامی بود و سبب گشایش  در بسیاری امور گردید ، اما بدعهدی آمریکا باعث ایجاد مشکل در روند اجرایی آن شد.

وی با اشاره به اینکه گاهی بین حقیقت و واقعیت فاصله زیادی وجود دارد افزود : نقد منصفانه و توجه به منافع ملی به توسعه و پیشرفت کشورمان کمک شایانی خواهد نمود .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه افزایش فشارهای اقتصادی ، بالابردن سطح مطالبات و بزرگنمایی مشکلات از برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به کشور عزیزمان است افزود : در چنین شرایطی وحدت کلمه و صبر و استقامت رمز عبور از مشکلات خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت ملی دارد افزود : به فضل خداوند با همگرایی ، انسجام و حفظ وحدت ملی از مشکلات عبور خواهیم نمود.

وی با بیان اینکه از تداوم گفتمان و هم اندیشی با جوانان شهرستان عالم پرور شفت استقبال می نمایم افزود : ایجاد وحدت رویه می تواند زمینه ساماندهی و بهره گیری  از توانمندی های جوانان را بیش از پیش فراهم نماید .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه نو اندیشی جوانان می تواند سبب تغییر و پیشرفت در حوزه های مختلف گردد افزود : اداره ورزش و جوانان می بایست ضمن فعال نمودن هیات های ورزشی شهرستان و ورزش بانوان ، مسولیت برخی از هیات های ورزشی شهرستان را به جوانان مستعد و علاقه مند بسپارد.

محسنی با بیان اینکه تعیین تکلیف سد لاسک مطالبه مردمی است که مورد پیگیری های مستمر مسوولین شهرستانی و استانی قرار دارد افزود : حاشیه سازی مانع تعیین تکلیف این پروژه زیرساختی شده است .

وی اجرای فاز نخست جاده شفت-زنجان (محور ملاسرا-شفت) و بهبود وضعیت آب شرب شهری و روستایی را از دیگر پروژه های عمرانی مهم در شهرستان برشمرد و افزود : توسعه زیرساخت های عمرانی از اولویت های دولت در شهرستان شفت بوده است .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه این شهرستان در گردشگری ظرفیت های ویژه ای دارد و جوانان می توانند در این بخش فعالیت موثری داشته باشند افزود : تا کنون احداث ۹۸ واحد اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان به تصویب دستگاه های ذیربط رسیده است و شفت از نگاه آمار یکی از شهرستان های پیشرو در تحقق بوم گردی در گیلان است .

گفتنی است در ابتدای نشست و قبل از سخنان فرماندار شفت جوانان این شهرستان به بیان دیدگاه و پرسش های خود پرداختند و رییس اداره ورزش و جوانان نیز به ارایه گزارش عملکرد پرداخت .