به گزارش صفیر گیلان؛نشست هماهنگی هفته بسیج و یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امامان جمعه ، فرمانداران،فرماندهان سپاه به ریاست فرماندار محترم شهرستان فومن در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار گردید. محمود قاسم نژاد فرماندار محترم شهرستان فومن در […]

به گزارش صفیر گیلان؛نشست هماهنگی هفته بسیج و یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امامان جمعه ، فرمانداران،فرماندهان سپاه به ریاست فرماندار محترم شهرستان فومن در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار گردید.

image_2018_11_14-6_50_0_679_F4j

محمود قاسم نژاد فرماندار محترم شهرستان فومن در این جلسه، بسیج را حرکت خالصانه ای دانست که باید اهداف و سیره آن را در زندگی خود و در ادارات جاری کنیم.

فرماندار فومن با اشاره به پیشرفت های بسیج در حوزه های مختلف از جمله دفاعی، علمی و فرهنگی که از برکات انقلاب اسلامی است، بر لزوم استفاده از ظرفیت های بسیج تأکید کرد و با اشاره به نزدیک بودن هفته بسیج، خواهان این شد که رؤسای ادارات شهرستان هر یک برنامه ویژه خود را برای این ایام به فرمانداری اعلام کنند.

قاسم نژاد با تأکید بر لزوم حفظ روحیه بسیجی و به ویژه خلوص نیت در میان بسیجیان امروز، بر فاصله گرفتن بسیج از حواشی و هر گونه درگیری و آلودگی تأکید کرد و اهمیت جذب افراد به انقلاب اسلامی و جلوگیری از دور شدن ایشان از نظام را به عنوان بایسته ای اساسی، مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به مخاطرات موجود در جامعه به ویژه آسیب های رسانه ای و فضای مجازی، خواستار تقویت انسجام و همدلی به منظور مقاومت و ایمن سازی خود در برابر این تهدیدات شد تا نظام آسیبی نبیند.

قاسم نژاد با اشاره به تقدیم ۵۲ شهید بزرگوار طلبه و روحانی شهرستان های غرب گیلان به انقلاب اسلامی، بر لزوم حفظ و پاسداری خون شهداء تأکید کرد و خواستار برگزاری شایسته مراسم هفته بسیج و یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان شد.

حجت الاسلام صفوی امام جمعه  شهر فومن نیز با اشاره به لزوم تدوین برنامه هفته بسیج توسط ادارات و آماده سازی فضا برای آن، بر برگزاری شایسته این مراسم تأکید کرد و به جهت ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، خواستار مشارکت حداکثری و پرشور مردم و مسئولان در آن شد.

image_2018_11_14-6_57_46_21_ORt

سرهنگ جانباز فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فومن نیز با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر این که همه ما بسیجی هستیم، بر محرومیت زدایی به عنوان محور برنامه امسال هفته بسیج تأکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران در محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای محرومین، به برنامه ریزی انجام شده برای هفته بسیج امسال پرداخت و از اجرای ۱۲۰ برنامه از جمله افتتاح صندوق های قرض الحسنه مسجدمحور، اردوهای جهادی، جشنواره های بومی ـ محلی، کارگاه های سبک زندگی، دیدار با خانواده های معزز شهدا و بسیجیان پیشکسوت و همچنین تقدیر از بسیجیان نمونه خبر داد.

سرهنگ جانباز با اشاره به مصادف بودن هفته بسیج با میلاد رسول اکرم (ص) بر لزوم آماده سازی فضای مناسب برای این مراسم که از ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد تأکید کرد و پیش بینی کرد ۱۰۰۰ نفر از این مراسم بازدید کنند.