محسنی در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و خدمات سرهنگ حقیقی نیا در جایگاه فرماندهی انتظامی شهرستان فومن، برای برقراری نظم و امنیت پایدار قدردانی نمود.

اختصاصی/صفیر گیلان؛مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فومن در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور سرهنگ حسن پور جانشین فرماندهی محترم انتظامی استان گیلان و هئیت همراه ، فرماندار،دادستان، امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادها برگزار شد.

محسنی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات روزه داران، با اشاره به این که یکی از مهم ترین شاخصه های توسعه جوامع، امنیت پایدار است، مشارکت آحاد جامعه در تولید امنیت را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید امنیت با نگاه اجتماعی کردن آن، امروز از برنامه های نیروی انتظامی است و این امر با اعتماد مردم به متولیان جامعه محقق می شود.

فرماندار شهرستان اظهار کرد: یکی از افتخارات امروز نیروی انتظامی، این موفقیت است زیرا آحاد جامعه در تولید امنیت مشارکت دارند.

محسنی با بیان این که ایمان و ولایتمداری پلیس، دو عامل موفقیت نیروی انتظامی است که با اعتماد مردم همراه است، افزود: بنابراین با نوع رفتار و برخورد با مردم، باید از این اعتماد حفاظت و صیانت نمود.

وی در ادامه، به فضای همپوشانی و همدلی میان نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اشاره نمود که موجب استقرار و استمرار امنیت پایدار شده است و باید قدردان این نعمت باشیم.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات و خدمات سرهنگ حقیقی نیا در جایگاه فرماندهی انتظامی شهرستان فومن، به هماهنگی میان مجموعه شورای تامین اشاره نمود.

فرماندار فومن در ادامه، به زحمات نیروی انتظامی در کمیته امنیتی ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان فومن و تلاش های پرسنل زحمتکش این نیرو در برقراری امنیت و وظایف محوله در مبارزه با کرونا پرداخت.

در این مراسم، سرهنگ فیضی فرمانده انتظامی سابق شهرستان رودبار، به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان فومن معارفه و از زحمات سرهنگ حقیقی نیا قدردانی شد.

تنظیم/زلیخا صفری