صفیر گیلان؛سخنگوی شورای اسلامی به مناسبت ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار با حضور در تحریریه واحد خبر صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان از تلاشهای آنان در پوشش اخبار در راستای تنویر افکار عمومی قدردانی کرد. فاطمه شیرزاد ضمن تبریک روز خبرنگار با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی فعالان این حوزه اظهار کرد: […]

صفیر گیلان؛سخنگوی شورای اسلامی به مناسبت ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار با حضور در تحریریه واحد خبر صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان از تلاشهای آنان در پوشش اخبار در راستای تنویر افکار عمومی قدردانی کرد.
فاطمه شیرزاد ضمن تبریک روز خبرنگار با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی فعالان این حوزه اظهار کرد: رسانه ها سربازان جبهه فرهنگی هستند و تلاش های آنان نقش در شفاف سازی و اطلاف رسانی صحیح ستودنی است.
وی به انتخابات هیئت رئیسه شورا و شهردار رشت اشاره کرد و گفت: پس از رفتن مسعود نصرتی مجددا موضوع انتخاب شهردار جدید برای رشت مطرح شد.

شیرزاد با اشاره به اینکه گزینه هایی به صورت رسمی و غیر رسمی آمادگی خود را جهت حضور در جایگاه مدیریت شهری رشت اعلام کرده اند افزود: تا کنون فراخوان رسمی بابت انتخاب شهردار رشت اعلام نشده و اخیرا یکی از اعضای شورا به طور رسمی آمادگی خود را برای شهرداری رشت اعلام کرده اما هنوز گزینه های نهایی در این باره مشخص نشده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری رشت در حال فعالیت است تصریح کرد: با توجه به ویژگی ها و شاخصه های خوبی که بهارمست دارد می تواند به عنوان یکی از گزینه ها برای شهرداری رشت مطرح شده اما تا کنون در این باره اعلام آمادگی نکرده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای رشت اشاره کرد و گفت: شهرها و شهرستانهای همجوار نسبت به انتخاب هیئت رئیسه جدید شوراهای اسلامی اقدام کرده و شهر رشت نیز به عنوان مرکز استان باید هر چه سریعتر نسبت به این کار اقدام کند.
شیرزاد با بیان اینکه قرار است چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی شورا تشکیل شود افزود: روز گذشته همکاران شورایی چهارشنبه هفته جاری را به منظور برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید شورا مشخص کرده و امیدوارم این مهم هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه مسعود نصرتی به عنوان شهردار چهار ساله رشت انتخاب شده بود تصریح کرد: نصرتی با یازده رای قاطع اعضای شورای رشت برای تکیه زدن بر صندلی مدیریت شهری انتخاب شد اما پس از مدتی بنا به دلایلی از جمله مشکلات خانوادگی و… استعفای خود را مطرح کرده و اعضای شورا علیرغم میل باطنی با این موضوع موافقت کردند.
_ سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت پس از آن با حضور در مکان باشگاه خبرنگاران جوان گیلان از تلاش های یکساله آنان نیز تجلیل کرد.
شیرزاد افزود: در باشگاه خبرنگاران جوان سرعت عمل و تنظیم مناسب اخبار به وضوح مشاهده می شود.
در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای خبرنگاران مجموعه تحریریه خبر صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان گیلان تجلیل شد.

image_2018_8_13-3_46_28_277_0bI

image_2018_8_13-3_47_31_13_jA1