به گزارش صفیر گیلان؛مدیر کل نوسازی گیلان در حاشیه برنامه های هفته ای خود با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان توانست عملیات اجرایی هشت پروژه خیری را در شهرستان تالش شروع کند گفت:  تلاش و همت خیرین گرانقدر در امر مقدس مدرسه سازی از ماندگارترین اعمال ارزشمندی است که به یادگار می ماند. […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیر کل نوسازی گیلان در حاشیه برنامه های هفته ای خود با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان توانست عملیات اجرایی هشت پروژه خیری را در شهرستان تالش شروع کند گفت:  تلاش و همت خیرین گرانقدر در امر مقدس مدرسه سازی از ماندگارترین اعمال ارزشمندی است که به یادگار می ماند.

آغاز عملیات اجرایی ۸پروژه خیّری در شهرستان تالش

با حضور مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان عملیات اجرایی هشت پروژه خیّری در شهرستان تالش آغاز شد.

 با حضور مهندس مقدم مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان، دکتر مهدوی فرماندار شهرستان تالش،میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان،دکتر نمک فروش از خیرین محترم مدرسه ساز و جمعی از خیرین و مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ احداث هشت پروژه خیری در مناطق عشایری وجلگه ای تالش به زمین زده شد.

گفتنی است این هشت پروژه با ۱۸ کلاس درس و بازیربنای۱۶۰۰مترمربع با اعتباری بالع بر بیست میلیارد ریال به همت جمعی از خیرین محترم مدرسه ساز وبا مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و به دانش آموزان عزیز این مناطق از کیان اسلامی اهدا خواهد شد.

photo112222222_2018_05_15_10_12_46 photo_2016666668_05_15_10_12_49

مهندس مقدم در حاشیه این آیین باشکوه ضمن تشکر از زحمات خیرین ارجمند ، تلاش و همت خیرین گرانقدر را در امر مقدس مدرسه سازی از ماندگارترین اعمال ارزشمندی دانست که به یادگار می ماند.

وی با بیان اینکه خیرین ارجمند یکی از مهم ترین رکن توسعه زیر ساخت های آموزشی کشور می باشند،افزود: فرهنگ کار خیر باید در جامعه نهادینه و به نسل های آینده انتقال یابد.

مهندس مقدم در بخش پایانی سخنانش ضرورت نگه داری از فضاهای آموزشی را خاطر نشان کرد و بر مشارکت اولیا و دانش آموزان در این مقوله مهم تاکید کرد.

شایان ذکر است از هشت پروژه مذکور، شش پروژه تا آغاز سال تحصیلی جدید و دو پروژه دیگر تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری می رسند.

 تجلیل و تقدیراز بازنشستگان و پیشکسوتان اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان 

 مدیر کل محترم نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در راستای نهادینه کردن فرهنگ تجلیل و تقدیر، طی مراسمی باشکوه از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان  تقدیر نموده و از زحمات چندین ساله ی آنان در حوزه خدمت رسانی درتوسعه و گسترش فضاها و زیر ساخت های آموزشی باتقدیم لوح تقدیر وهدایایی تجلیل بعمل آورد.

IMG_9509

IMG_9458

مهندس مقدم همچنین برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گیلان که در روزهای اخیر در سالن  اجتماعات مجتمع رفاهی فرهنگیان دهکده ساحلی بندر انزلی  برگزار شد را از مهمترین برنامه های ادارهکل محترم نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان خواند و گفت: امیدوارم تجلیل از خیران مدرسه ساز گامی جهت شناساندن و تکریم از این قشر بی ادعا و ایثارگر جامعه باشد .

IMG_3919 IMG_3785 IMG_3768 IMG_3676