به گزارش صفیر گیلان /زلیخا صفری؛دکتر امیر رضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در مراسم معارفه مدیر کل ورزش و جوانان گیلان  اظهار داشت : انتصاب خانم بخشی به عنوان یک بانوی ورزشکار در راس اداره ورزش و جوانان گیلان نشانه ی توانمندی بانوان گیلانی است و این […]

 

به گزارش صفیر گیلان /زلیخا صفری؛دکتر امیر رضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در مراسم معارفه مدیر کل ورزش و جوانان گیلان  اظهار داشت : انتصاب خانم بخشی به عنوان یک بانوی ورزشکار در راس اداره ورزش و جوانان گیلان نشانه ی توانمندی بانوان گیلانی است و این انتخاب و انتصاب با توجه به فعالیت ورزشی بهترین گزینه در گیلان بود .

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مقوله نشاط اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین اهداف خود دنبال می کند تصریح نمود:تعالی هر جامعه در گرو پویایی و نشاط عمومی است و در این بین بانوان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند و انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و امور جوانان نشان از اهمیت این مسئله در دولت تدبیر و امید است.

خادم ضمن قدردانی از مسعود رهنما عنوان کرد : رهنما به عنوان یک قهرمان ارزشمند ، مدیر دانا و یک ورزشکار بود که توانست  مدیران خوبی نیز در کنار خود پرورش دهد و انتخاب خانم بخشی از بین معاونین ایشان بود.

وی گفت : به عنوان یک ورزشکار از مسعود رهنما که یک فرد ورزشی هستند و در عدم حضور ایشان در این مراسم به جهت حضور در لیگ جهانی ترکیه به همراه تیم ملی، از تلاشهای ایشان تشکر می کنم.

حمایت ویژه نمایندگان گیلان در انتخاب و انتصاب خانم بخشی

وی ادامه داد : بهترین انتخابی که در استان گیلان به آن رسیدیم خانم بخشی بود و از ورزشی های گیلان این انتظار و درخواست را دارم که از اولین بانوی مدیر کل ورزشی در ۳۱ استان  و در تاریخ ۵۰ ساله کشور حمایت کنید .

خادم گفت : از مدیران استان تقاضا دارم که با این مدیر جوان و خانم همکاری داشته باشند زیرا حمایت و همراهی با مدیر برگزیده می تواند زمینه ساز اتفاقات خوب در ورزش استان باشد .

معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر  همراهی و تعاملی  ورزش و جوانان با نهادهای ذیربط منجمله استانداری گیلان و نمایندگان محترم گفت: بی شک این نهادها می توانند  نقش تاثیر گذاری در ورزش استان گیلان داشته باشند و در خصوص انتخاب خانم بخشی حمایت نمایندگان را از ایشان را ویژه داشتیم .

بخش خصوصی، بازوی قدرتمند حال حاضر ورزش باید از حرف بیرون و عملیاتی شود

وی در خصوص سیاست های وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد : حمایت از بخش خصوصی دومین نکته ای است که باید مد نظر قرار گیرد اگر حوزه ی ورزش و جوانان نیاز به حمایت از طریق بخش خصوصی دارد این جلب حمایت صورت گیرد اگر چه استان گیلان آنچنان کثرت صنایع ندارد اما با این حال تاکنون بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش در برگزاری لیگ های مختلف در استان گیلان فعال بوده اند .

خادم در خصوص مسایل حوزه جوانان افزود : بر اساس قانون، وظیفه ی نظارت در حوزه ی جوانان را داریم ، سمن ها و ngo هایی توسط جوانان ایجاد شده و این بحث باید به لحاظ کیفی عملکرد بهتری در استان گیلان داشته باشند و عملکرد بهتر به این معنی نیست که دولت بودجه تزریق کند بلکه دولت در زمینه ی بستر سازی حضور جوانان در جامعه فعال است و جوانان باید از این فرصت ها به نحو احسن بهره گیری کنند .

ایشان با اشاره به اینکه  منابع ملی متعلق به همه ی ماست و باید مشکلات و معضلات را در کشور با کمک یکدیگر و با بهره گیری از توانمندی جوانان مرتفع کنیم گفت: از هزینه ها بکاهیم  و فقط در فکر دریافت بودجه و حمایتها و بستر سازیها   و فراهم شدن تمام شرایط نباشیم و مدیریت ها را درست در دست بگیریم.

امیر رضا خادم خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : امروز به نوعی الگویی برای مدیریت ورزش و جوانان هستید و کوچکترین مسایلی که سبب کدورت خاطر شما شده و بداخلاقی هایی که صورت گرفته را به بوته فراموشی بسپارید  زیرا خواسته یا ناخواسته حواشی هایی خواهید داشت.

و ی تاکید کرد؛از وجود افراد توانمند ولو اینکه رقیب شما بوده باشند ، برای ارتقای مجموعه بهره گیری کنید و به راهکار مناسبی در جهت توسعه ی ورزش و جوانان استان برسید.

معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان از مدیر کل جدید ورزش و جوانان گیلان خواست تا خانم ها را مقفول نبینند زیرا خانم ها ۵۰ درصد جمعیت آماری کشور را دارند و برای رسیدن به توفیقات بیشتر  باید حمایت شوند.

اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل در ورزش دیده شود

امیر رضا خادم با بیان اینکه امروز در کشور با مشکلات جدی هم از طرف داخلی و هم خارج مرزها  روبرو هستیم  گفت:نیازمند اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل  در برنامه ورزشی باید نگاه مدیران این حوزه باشد تا مشکلات حل و بهره گیری از دانش  برای اقشار جامعه فراهم شود.