مهندس کرمی، از توزیع ناعادلانه خدمات و امکانات رفاهی و ساخت و ساز غیر اصولی و مشکلات پسماند و …. در این  مناطق اشاره و افزود:مشکلات مناطق حاشیه شهر رشت به جهت فراوانی مشکلات فرهنگی و اجتماعی را نیز در این مکان رقم زده است.

اختصاصی/ صفیر گیلان؛ مهندس فرزاد کرمی با اشاره به اینکه به عنوان یک جوان دغدغه داریم  و در کنار دغدغه با اعتقاد بر اینکه امروزه  رشد و شکوفایی شهر من رشت نیاز به حضور جوانان در راس امور مدیریت شهری را می‌طلبد وارد عرصه انتخابات شدم و نیت آن دارم تا برای توسعه و پیشرفت شهر زیبا رشت ضمن قراردادن شفافیت، صداقت و جوانگرایی در سرلوحه کار خود از هیچگونه تلاش و کوششی دست بر ندارم.

نائب رئیس انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی استان گیلان با اشاره به اینکه امروز مناطق حاشیه ای شهر رشت به جهت وسعت با افزایش  جمعیت روبرو است بایستی برنامه ریزی برای حاشیه شهر در صدر برنامه ها قرار گیرد گفت: شهر رشت امروز از حاشیه وسعت پیدا می کند.

کرمی از توزیع ناعادلانه خدمات و امکانات رفاهی و ساخت و ساز غیر اصولی و مشکلات پسماند و …. در این  مناطق اشاره و افزود:مشکلات مناطق حاشیه شهر رشت به جهت فراوانی مشکلات فرهنگی و اجتماعی را نیز در این مکان رقم زده است.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه خدمات ساخت و ساز در مناطق محروم رشت، گفت:‌ برای رفع چنین معضلی نیازمند بازنگری در طرح تفیضلی خواهیم بود تا در آینده به جهت نا مقاوم بودن ساختمانها به بحران نخوریم.

نائب رئیس انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیساتی استان گیلان با بیان اینکه امروز در ساخت و ساز ها ساختمان سند دار بیشتر مورد توجه است گفت: در ساختمان سند دار به جهت دریافت پروانه ساخت نکات ریز شهر سازی  در آن رعایت می شود.

مهندس کرمی با بیان اینکه توزیع ناعادلانه خدمات شهری در کلان شهر رشت پایم را برای حضور در انتخابات شورای شهر رشت باز کرد گفت:چگونه شهرداری رشت در محله های بالای شهری مثل مناطق گلسار فضایی را به مخابرات برای نصب دکل و آنتن دهی می دهد و در این مناطق اینترنت از فرجی هم فرجی تر است ولی در مناطق حاشیه شهر رشت موضوع کاملا” بر عکس می شود.

وی افزود:این در حالی است که توسعه‌ی دسترسی شهروندان، بنگاه‌ها و سازمان‌ها به اینترنت پهن باند می‌تواند تولید اقتصادی را افزایش داده و به ارتقاء سطح رفاه شهروندان یک جامعه بیانجامد.

مدیر عامل شرکت عمران بنادژگیل با بیان اینکه  امروز ویروس کرونا باعث تغییرات در شیوه آموزش شده است،گفت:چرا شورای شهر رشت  در طول این مدت هیچ برنامه نداشت و چرا در طول ۴ سال برای برنامه ریزی اتاق کری تشکیل نشد.

وی با بیان اینکه امسال بنام سال «جهش تولید» از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده است، اظهار داشت: باید تلاش و اقدمات خودمان را در جهت تحقق شعار سال و عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه بازآفرینی شهری پایدار مضاعف کنیم.

مهندس فرزاد کرمی؛

این مهندس جوان و شجاع که کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت شده خود را چنین معرفی می کند:فرزاد کرمی هستم متولد ۱۳۶۵در منطقه حمیدیان شهر رشت و اسالت شفتی، فارغ التحصیل مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ،دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش سازه  در حال تحصیل در دانشگاه گیلان  و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری  از دانشگاه پیام نور می باشم .

از دیگر سوابق مهندس کرمی؛

نائب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های ساختمانی  و تاسیسات استان گیلان

مدیر عامل شرکت عمران بنادژگیل

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران راه آسیاب سر

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

عضو کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت شورای فنی استان گیلان

عضو هیئت حل اختلاف مالیاتی استان گیلان

عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گیلان

 

تهیه و تنظیم : تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری