به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات استان با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در گیلان در چهارشنبه هفته جاری اظهار کرد: قدردان کمک های مومنانه مردم استان به نیازمندان هستم و از تلاش دست اندرکاران جمع آوری […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات استان با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در گیلان در چهارشنبه هفته جاری اظهار کرد: قدردان کمک های مومنانه مردم استان به نیازمندان هستم و از تلاش دست اندرکاران جمع آوری و توزیع این اقلام تشکر می کنم.

وی با قدردانی از اطلاع رسانی تلاش ها برای رساندن کمک های مومنانه مردمی به نیازمندان، افزود: گروه های مختلف آسیب دیده ناشی از کرونا باید مورد حمایت قرار گیرند.

امام جمعه رشت با تاکید بر شناسایی افراد جامعه هدف آسیب دیده و نیازمند، بیان کرد: سال ۹۸ با سیل آغاز شد و پایان آن با شیوع ویروس کرونا همراه بود و افراد مختلفی در حوادث سال گذشته آسیب دیدند و می طلبد افراد آسیب دیده و نیازمند شناسایی شوند.

آیت الله فلاحتی، همفکری و برنامه ریزی در اجرای برنامه ها توسط اعضای قرارگاه رزمایش مواسات را مهم دانست و تصریح کرد: حمایت ها باید تمام گروه ها و افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا را در بر گیرد.

وی با بیان اینکه حفظ آبروی افراد در توزیع بسته های معیشتی بسیار مهم است، یادآور شد: آبروی افراد در توزیع بسته های معیشتی باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان از توزیع دو مرحله بسته های معیشتی بین نیازمندان تا پایان ماه رمضان جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: در مرحله دوم، پانزدهم ماه رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) تعداد ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود و مرحله سوم نیز توزیع ۵۰ هزار بسته های حمایتی همزمان با عید فطر صورت می گیرد.