به گزارش صفیر گیلان ، همزمان با روز تامین اجتماعی محمدرضا محسنی فرماندار شفت امروز- سه شنبه – با کارکنان این مجموعه در شهرستان دیدار و گفتگو نمود . فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه هفته تامین اجتماعی فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات و تبیین وظایف سازمانی این مجموعه است افزود […]

به گزارش صفیر گیلان ، همزمان با روز تامین اجتماعی محمدرضا محسنی فرماندار شفت امروز- سه شنبه – با کارکنان این مجموعه در شهرستان دیدار و گفتگو نمود .

فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه هفته تامین اجتماعی فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات و تبیین وظایف سازمانی این مجموعه است افزود : فراگیر شدن فرهنگ بهره برداری از بیمه در بین آحاد مردم نیازمند شفافیت ، اعتماد سازی و هدف گذاری صحیح در سرمایه گذاری ها است.
وی با بیان اینکه ماهیت و دورن مایه بیمه تضمین امنیت آینده است افزود : میزان استقبال مردم از صنعت بیمه و سرمایه گذاری در آن با میزان و کیفیت خدمات بیمه رابطه ای مستقیم دارد .
محسنی در بخش دیگری از سخنان خود به انتصاب دکتر مصطفی سالاری به عنوان رییس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت : با شناختی که از توانمندی های ایشان وجود دارد حضور وی می تواند برای افزایش کارایی و کاهش مشکلات این سازمان و ذینفعان موثر باشد .
وی با بیان اینکه شاخص های تطبیقی و مقایسه ای خدمات و عملکردهای تامین اجتماعی شفت نسبت به دیگر شهرستان ها باید اطلاع رسانی و در جهت ارتقای آن برنامه ریزی شود افزود : توسعه خدمات الکترونیکی در تامین اجتماعی از فسادهای احتمالی پیشگیری می کند و سبب افزایش رضایت مندی ارباب رجوع می گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بخش نامه تسهیلات ویژه برای بخشودگی جرائم بیمه کارفرمایان که به تازگی به شعب تامین اجتماعی اعلام شده باید به خوبی اطلاع رسانی شود افزود : تبیین شرایط برخورداری از این فرصت برای کارفرمایان در اولویت کاری تامین اجتماعی شهرستان شفت قرار گیرد .

IMG_8753IMG_8776