اختصاصیصفیر گیلان؛سیدیوسف میرحاتمی عضو شورای روستای سیاهمزگی شهرستان شفت در حاشیه جشنواره پنیرسیاهمزگی با اشاره به اینکه برای اولین بار،به عنوان منتخب شورای روستای سیاهمزگی انتخاب شدم گفت:درحال حاضرعضوهییت مدیره اتحادیه نانوایان شهرستان شفت‌ هستم ودرحرفه نانوایی  نیز مشغول هستم. عضو شورای روستای سیاهمزگی در خصوص پتانسیل و ظرفیتهای این روستا با اشاره به […]

 

اختصاصیصفیر گیلان؛سیدیوسف میرحاتمی عضو شورای روستای سیاهمزگی شهرستان شفت در حاشیه جشنواره پنیرسیاهمزگی با اشاره به اینکه برای اولین بار،به عنوان منتخب شورای روستای سیاهمزگی انتخاب شدم گفت:درحال حاضرعضوهییت مدیره اتحادیه نانوایان شهرستان شفت‌ هستم ودرحرفه نانوایی  نیز مشغول هستم.

photo_2017-09-19_06-49-07
عضو شورای روستای سیاهمزگی در خصوص پتانسیل و ظرفیتهای این روستا با اشاره به اینکه روستا درزمینه تولید محصولات دامداری و  لبنی،کشاورزی وصنعت گردشگری وتوریستی  دارای پتانسیل وظرفیت بالایی هست گفت:با ایجاد بسترهای لازم میتوان زمینه پیشرفت این منطقه را فراهم کرد.

photo_2017-09-19_03-01-18
میر حاتمی در خصوص رونق تولید در این منطقه تاکید کرد؛ به یاری خدا وکمک وهمیاری مسولین و  باجذب سرمایه گذار ،مساعدت در ارایه تسهیلات کم بهره وتولید وإشتغال داخل روستا،اشاعه فرهنگ بومی روستا  و….می توان به نتایج خوبی دست یافت.
میر حاتمی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری روستا را میتوان با معرفی آثار ومناظر بکرطبیعی همچون آبشار دودوزن و ییلاقات رونق  و توسعه دادگفت: با ایجاد بسترهای گردشکری نظیر رستوران،مسافرخانه وهتل وراهنمایی های لازم به مسافران وگردشگران می توان روستا را به  نقطه ی أعلای موفقیت رساند و گامی موثر در تولید و اشتغال برداشت.
این عضو شورا خواستار همدلی وهمفکری در گرو اتحاد وبرنامه ریزی صحیح وهدف دار بین أعضای شورا شد و اظهار کرد؛ با تلاش وکوشش و برنامه ریزی مدون میتوان به نتایج مفید ولازم رسید.

photo_2017-09-16_00-22-19
رئیس شورای روستای سیاهمزگی شفت نگاه اعضا را در آینده به این روستا به سمت  و سوی روستای بدون بیکار خواند و گفت:با توجه به مقوله کشاورزی و گردشگری و حمایت همه جانبه ازطرف همه مسولیین ومردم با تفکرجمعی وکارگروهی میتوان این ظرفیت ها وپتانسیل ها را به حد مطلوب رساند و روستا را به سمت روستای بدون بیکار سوق داد.

وی صنعت چای را در این منطقه یک محصول استراتژیک خواند و گفت: باایجاد یک کارخانه چایسازی می توان درزمینه اشتغال جوانان بومی به نتایج ایده آلی رسید واین مقوله را درقبال سایر توانمندی ها ومحصولات دیگربه کاربرد…
سید یوسف میر حاتمی حفظ و نگهداری پنیر سیاهمزگی و برند سازی آن را از راه های مختلف مانند برگذاری جشنواره ها دراین زمینه ومعرفی محصول دررسانه ها وجراید وتوصیف کیفیت آن خواند و افزود:جذب سرمایه گذاربومی وغیربومی درجهت سرمایه گذاری برای تولید وبسته بندی این محصول،پیداکردن بازارفروش درسطح شهرستان،استان وکشور..میتوان این محصول را  در گروه برند محصولات لبنی قرارداد./زلیخا صفری راسته کناری

photo_2017-09-19_03-03-12 photo_2017-09-19_03-02-53