به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان شفت از ظرفیتها و پتانسیل بالا در بخش گردشگری برخوردار است گفت:مدیران اجرایی در برنامه ریزی ها به توسعه صنعت گردشگری توجه کنند. به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در مناطق زیارتی امامزاده ابراهیم […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان شفت از ظرفیتها و پتانسیل بالا در بخش گردشگری برخوردار است گفت:مدیران اجرایی در برنامه ریزی ها به توسعه صنعت گردشگری توجه کنند.

1 (19)

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در مناطق زیارتی امامزاده ابراهیم  و بهره برداری از پروژههای عمرانی که با حضور استاندار گیلان امروز به بهره  برداری رسید با اشاره به اینکه   امروز جناب استاندار و مدیران کل زیر ساختها را در این منطقه با ورودتان دیدید اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص ایام الله دهه فجر می فرمایند ۲۲ بهمن آغاز راه است نه پایان مسیر و ما امروز  در آغاز راه و بهره برداری قشر ضعیف جامعه به ویژه روستائیان از امکانات دولتی هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پروژه های افتتاحی در طول ایام دهه فجر  از دستاوردهای مسئولان نظام اسلامی است، افزود: بیان این دستاوردها برای مردم از تأکیدات بنیانگذار نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های بالای شهرستان شفت، گفت: امروز یکی از مهم ترین دغدغه های مردم این شهرستان اجرایی شدن پروژه آزادراه شفت – زنجان است.

ایشان شهرستان شفت را  بسته  و فاقد راه خروجی خواند و گفت: اجرای این پروژه موجب می شود شهرستان از این حالت بسته بودن بیرون آمده و زمینه اشتغالزایی و توسعه و رونق اقتصادی برای آن فراهم شود.

افتخاری با اشاره به اینکه طولانی شدن این پروژه باعث  ناامیدی مردم به ویژه جوانان منطقه شده است گفت:: با توسعه صنعت گردشگری در این منطقه فضا و فرصت های مناسبی در زمینه اشتغال برای جوانان فراهم می شود.1 (2)

ایشان از دیگر  مزایای اجرایی شدن چنین پروژه های  را در شهرستان جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر برای کسب شغل و زندگی بهتر  خواند و گفت:باید با همکاری و همدلی همه مسئولان اجرایی گامهای مثبت در ارتقاء مناطقی چون منطقه گردشگری و زیارتی شهرستان شفت برداریم..