به گزارش صفیر گیلان اکبر مهتدی حقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از کشف و ضبط ۳۰ اصله چوب جنگلی قاچاق در شهرستان فومن خبر دادو گفت: این  محموله قاچاق چوب جنگلی به ارزش یک میلیون تومان در شهرستان فومن کشف و ضبط شد. وی افزود: با اقدام به موقع و رهگیری اطلاعاتی و […]

به گزارش صفیر گیلان اکبر مهتدی حقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از کشف و ضبط ۳۰ اصله چوب جنگلی قاچاق در شهرستان فومن خبر دادو گفت: این  محموله قاچاق چوب جنگلی به ارزش یک میلیون تومان در شهرستان فومن کشف و ضبط شد.

وی افزود: با اقدام به موقع و رهگیری اطلاعاتی و عملیاتی یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و همکاری نیروهای انتظامی فرماندهی پلیس آگاهی شهرستان فومن، تعداد ۳۰ اصله الوار چوب آلات جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن با بیان اینکه این الوارهای از نوع درخت توسکا  بوده است، گفت: این میزان چوب از قاچاقچی حرفه ای که از قطع درختان جنگلی در منطقه گیلوندرود تهیه شده بود توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو متخلف در این خصوص، خاطرنشان کرد: متخلفان با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به دادسرای  شهرستان  فومن ارجاع داده  شدند.