به گزارش صفیر گیلان،سرهنگ علی صداقت از توقیف چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر دادوگفت: در راستای مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق، ماموران انتظامی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در طی دو مرحله به دو دستگاه خودردی کامیون و نیسان حامل چوب،مشکوک شده و این خودرو […]

به گزارش صفیر گیلان،سرهنگ علی صداقت از توقیف چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر دادوگفت: در راستای مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق، ماموران انتظامی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در طی دو مرحله به دو دستگاه خودردی کامیون و نیسان حامل چوب،مشکوک شده و این خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
سرهنگ صداقت افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۹۹ اصله ازانواع چوب توسکا، آزاد،گردو،بلوط، اوجا و… به وزن چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم را که فاقد هرگونه مجوز و قاچاق بوده را کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی ارزش ریالی چوب های کشف شده را حدود ۱۸ میلیون ریال عنوان کردو بیان داشت:در این خصوص ۳ متهم ۳۲، ۴۵ و۵۳ ساله دستگیرو با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات این چنینی مراتب را به سرعت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.