به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛ دکتر فردین مهرابیان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دومین نشست مشترک مدیران شبکه های بهداشت و درمان حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش مدیران شبکه های بهداشت و درمان، لزوم برنامه ریزی و ساماندهی منسجم را به منظور ارتقا شاخص […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛ دکتر فردین مهرابیان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دومین نشست مشترک مدیران شبکه های بهداشت و درمان حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش مدیران شبکه های بهداشت و درمان، لزوم برنامه ریزی و ساماندهی منسجم را به منظور ارتقا شاخص های بهداشت و درمان مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه تکریم ارباب رجوع، رعایت نظم و انضباط، پاسخگو بودن و مداخلات مدیران شبکه ها را از اصول مهم و ضروری عنوان کرد و گفت :  در این خصوص نظارت و پایش مستمر مدیران بر عملکرد زیر مجموعه، توجه به سلامت مادران باردار، ارتقا خدمات سامانه سیب، نظارت بر عملکرد کارکنان در حوزه های بهداشت محیط و حرفه ای و کاربران دندانپزشک و برنامه ریزی برای مقابله با بلایا و حوادث، مدیریت هزینه ها و اولویت بندی در تعمیرات و تجهیزات، وقت شناسی و توجه به شاخص های پیامدی در کنار توجه به شاخص های فرایندی بایستی بیش از پیش مورد توجه مدیران و معاونان بهداشتی شبکه های بهداشت و درمان قرار گیرد.

دکتر مهرابیان با تاکید بر  نظارت مستقیم و مستمر مدیران شبکه ها بر پروژه های در دست احداث، برنامه محور بودن مدیران را حایز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد : با همدلی و هماهنگی حوزه های مختلف، ارتقا بیش از پیش شاخص های بهداشتی استان گیلان را شاهد باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی استان، از ارتقا ثبت خدمات سامانه سیب، از رتبه هجدهم (در شهریور ماه سال جاری ) به رتبه هفتم در دی ماه سال جاری خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان با اشاره به افزایش خدمات حوزه های مختلف از جمله، افزایش دو و نیم برابری فعالیت های بهداشت محیط و حرفه ای، تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته، پیوست سلامت استان به تصویب شورای برنامه ریزی استانداری گیلان رسید.

در ادامه این نشست دکتر مسعود نوروزی – معاون فنی معاونت بهداشتی، دکتر مهران احسانی – معاون اجرایی معاونت بهداشتی و دکتر سید جواد موسوی- مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز سخنانی ایراد کردند.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات دکتر مهران احسانی – معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر احمد مرادی به عنوان سرپرست معاونت اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد.

دومین نشست مشترک مدیران شبکه های بهداشت و درمان حوزه معاونت بهداشتی گیلان صبح امروز، در سالن کنفرانس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.