به گزارش صفیر گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به مهلت شش روز برای ثبت نام علاقه مندان به شرکت درآزمون سراسری قرآن کریم،گفت: علاقه مندان تنها تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند تا برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با  اشاره به اینکه […]

 

به گزارش صفیر گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به مهلت شش روز برای ثبت نام علاقه مندان به شرکت درآزمون سراسری قرآن کریم،گفت: علاقه مندان تنها تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند تا برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با  اشاره به اینکه ثبت نام در این آزمون از ۱۸ آذرماه جاری آغاز شده بود، افزود: علاقمندان برای شرکت در آزمون می تواند با ورود به سایت www.quranedu.ir  ثبت نام کنند.

ایشان زمان برگزاری این آزمون  را در تاریخ ۱۰ اسفند ماه جاری اعلام و، اظهار کرد: این آزمون در ۲۸ رشته حفظ، ترجمه، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع) و انس با قرآن کریم برگزار می شود.

وی یادآورشد: برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری قرآن کریم محدودیت سنی وجود ندارد و  داوطلب می تواند در هر چهار رشته شرکت کند.

حجت الاسلام علیزادهبه تعداد افراد ثبت نام شده در این آزمون تا به امروز اشاره و گفت:هزار و ۹۸ نفر گیلانی تاکنون برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۱۶ حوزه امتحانی گیلان برگزارمی شود، ادامه داد:  به برگزیدگان این آزمون علاوه بر اعطای گواهینامه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه جوایز ارزنده ای نیز اهدا می شود.