به گزارش صفیر گیلان، رمضانعلی پاکیزه، رئیس اداره اوقاف لنگرود اعلام کرد: ۱۱۰ خیر لنگرودی در قالب وقف مشارکتی یک وقف با نیت تبلیغ و ترویج سیره حضرت زهرا( سلام الله علیها) ثبت کردند. وی اظهار داشت: این ۱۱۰ خیر لنگرودی یک هزار متر زمین زراعی را به صورت مشارکتی به نام موقوفه حضرت زهرا( […]

به گزارش صفیر گیلان، رمضانعلی پاکیزه، رئیس اداره اوقاف لنگرود اعلام کرد: ۱۱۰ خیر لنگرودی در قالب وقف مشارکتی یک وقف با نیت تبلیغ و ترویج سیره حضرت زهرا( سلام الله علیها) ثبت کردند.
وی اظهار داشت: این ۱۱۰ خیر لنگرودی یک هزار متر زمین زراعی را به صورت مشارکتی به نام موقوفه حضرت زهرا( سلام الله علیه) به ثبت رساندند.
پاکیزه خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این موقوفه ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی افزود: نیت این موقوفه تبلیغ و ترویج پیرامون حضرت زهرا(سلام الله علیه)، برگزاری مراسم ولادت و شهادت حضرت و اجرای فعالیت های عام المنفعه است.
رئیس اداره اوقاف لنگرود همچنین گفت: این وقف جدید در روستای سیگارود از توابع بخش کومله واقع شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: وقف مشارکتی یکی از طرح های نوین سازمان اوقاف برای هدایت سرمایه های خرد و تجمیع آنها به منظور انجام کارهای بزرگ است.
پاکیزه یادآور شد: در وقف مشارکتی افرادی با هر میزان تمکن مالی می توانند گرد هم آمده و با یک یا چند نیت مشخص، وقف جدیدی را ثبت کنند.
رئیس اداره اوقاف لنگرود اظهار کرد: مزیت وقف مشارکتی سهیم شدن افراد با هر مقدار توانایی مالی در پاداش عظیم سنت حسنه وقف، رسوخ و ترویج فرهنگ وقف در اقشار مختلف مردم و توسعه فرهنگ همدلی در آحاد جامعه و تغییر نگرش به مقوله وقف با توجه به نیازهای روز جامعه اسلامی است.