به گزارش صفیر گیلان؛«محمدرضا نازک کار » امروز(چهارشنبه، ۲۲ آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان دارای هفت هزار و ۹۲۷ دستگاه حمل و نقل عمومی است که از این مجموع پنج هزار و ۴۱۴ دستگاه ناوگان باری است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در هفت ماه نخست امسال پنج میلیون و ۴۳۲ هزار تن کالا از استان حمل […]

به گزارش صفیر گیلان؛«محمدرضا نازک کار » امروز(چهارشنبه، ۲۲ آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان دارای هفت هزار و ۹۲۷ دستگاه حمل و نقل عمومی است که از این مجموع پنج هزار و ۴۱۴ دستگاه ناوگان باری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در هفت ماه نخست امسال پنج میلیون و ۴۳۲ هزار تن کالا از استان حمل و جابه‌جا شده است گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ و سه دهم درصد رشد داشته است.

نازک کار اذعان کرد: شهرستان رشت در این مدت با جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون و ۵۵ تن کالا رتبه نخست و پس از آن شهرستان رودبار و بندر انزلی رتبه دوم و سوم را در این بخش به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: عمده‌ترین کالاهای حمل شده در این مدت سیمان، بنزین و آهن‌آلات بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان تصریح کرد: در این مدت همچنین ۳۷۶ هزار برگ بارنامه برای حمل و نقل کالا در گیلان صادر شده است.