جام نامجو درگیر ویروس کرونا!؟

  پرینت
جام نامجو درگیر ویروس کرونا!؟
شناسه خبر : 33264 | تاریخ انتشار : 12 بهمن 1398 - 18:34 | 56248 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان،مریم بخشی ظهر امروز در نشست خبری مسابقات وزنه‌برداری انتخابی المپیک جام فجر (گرامیداشت پهلوان نامجو) در سالن شش‌هزارنفری شهدای رشت با بیان اینکه این جام برای استان گیلان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: جام نامجو فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ گیلان و کشورمان به اقصی نقاط جهان بوده و برگزار […]

به گزارش صفیر گیلان،مریم بخشی ظهر امروز در نشست خبری مسابقات وزنه‌برداری انتخابی المپیک جام فجر (گرامیداشت پهلوان نامجو) در سالن شش‌هزارنفری شهدای رشت با بیان اینکه این جام برای استان گیلان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: جام نامجو فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ گیلان و کشورمان به اقصی نقاط جهان بوده و برگزار سطح بالای این مسابقات در اولویت است.
13981112000493_Test_PhotoN

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر اینکه برگزاری با کیفیت این دوره از مسابقات، افزود: زیرساخت‌ها و استانداردهای ورزشگاه شش هزار نفری شهدای رشت از تجهیزات کافی و مناسبی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم‌ها از دیروز وارد استان گیلان و در هتل‌های پیش بینی شده مستقر هستند، بیان کرد: این مسابقات از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه برگزار و اختتامیه این مسابقات نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان ۱۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی از انجام آزمایش کامل از هیئت ورزشی کشور چین برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری انتخابی المپیک جام فجر خبر داد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور چین حساسیت خاصی در کشورهای مختلف از جمله ایران برای عدم ورود این بیماری ایجادشده و با توجه به حضور هیئت ورزشی کشور چین در مسابقات وزنه‌برداری فجر کاپ‌ گیلان آزمایش‌های سفت و سختی در این خصوص انجام‌شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بخشی با اشاره به سیاه نمایی برخی کشورها در مجامع بین المللی در خصوص امنیت ایران، گفت: برگزاری این مسابقه به لحاظ حفظ آبروی ایران حائز اهمیت است که به همین منظور برای برگزاری و آماده سازی نهایی این ورزشگاه، همه افراد ذیربط، نهادهای اجرایی ۴۵ روز به صورت شبانه روز تلاش کرده‌اند.

بخشی با تأکید بر اینکه تمام ورزشکاران حاضر در این مسابقات از وزارت بهداشت کشور متبوعه برگ سلامت دارند، اظهار کرد: ورزشکاران چینی چکاپ کامل می‌شوند.

افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی دهه فجر در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به پروژه‌های ورزشی قابل افتتاح و بهره برداری در دهه فجر، گفت: ۱۲ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد تومانی در ایام الله دهه فجر با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این تعداد پروژه سرانه فضای ورزشی گیلان دوصدم افزایش می‌یابد.

بخشی استخر شهرستان رودبار، فاز اول استادیوم ورزشی رستم آباد، سالن چند منظوره فلکده رشت، پیست دوچرخه سواری سردار شهید «قاسم سلیمانی»، سالن تختی لاهیجان، زمین چمن کرکبی آستانه اشرفیه و چمن آستارا، آکادمی تخصصی تیر و کمان یادگار امام رشت را از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ مشاوره در قبل، حین و بعد از ازدواج در جامعه بیان کرد: در روزهای آینده رویداد ملی مشاوره تخصصی با عنوان همایش بزرگ مدرسین مراکز مشاوره کل کشور در شهرستان رشت جهت بروز کردن اطلاعات مراکز مشاوره در حوزه جوانان برگزار می‌شود.

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر گرامیداشت جهان‌پهلوان نامجو با نماد فوک کاسپین و باهدف حمایت ازاین‌گونه درخطر انقراض در رشت برگزار می‌شود؛ این مسابقات دارای سهمیه المپیک توکیو بوده و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در سطح بالایی برگزار شود.

فک کاسپین با نام علمی Phoca Caspica و نام لاتین Caspean Seal در گروه پستانداران دریایی جای داشته و شکار آن ممنوع است؛ قلمروی این‌گونه ارزشمند در دریای کاسپین بوده و نیازمند توجهی مضاعف برای حفاظت و تأمین محیطی سالم برای زیستن است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد
میزبانی از ۷۹۰ هزار گردشگر در نیمه اول تعطیلات نوروزی / افزایش ۱۲ درصدی حضور مسافران در نخستین منطقه آزاد شمال کشور
کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان
بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طول عید نوروز خدمات سلامت‌محور دریافت کردند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.