صفیر گیلان؛جانباز نیک اندیش فومنی زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را وقف ازدواج جوانان  کرد. رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن  در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان از ثبت اولین وقف استان گیلان در سال ۹۷ در این شهرستان خبر داد ،گفت: در آغازین روزهای […]

 صفیر گیلان؛جانباز نیک اندیش فومنی زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را وقف ازدواج جوانان  کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن  در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان از ثبت اولین وقف استان گیلان در سال ۹۷ در این شهرستان خبر داد ،گفت: در آغازین روزهای سال ۹۷ واقف خیراندیش محمد جواد فلاحی پور یک قطعه زمین به مساحت ۲۰ هزار مترمربع را در روستای گوشلوندان فومن با نیت کمک به ازدواج جوانان بی بضاعت وقف کرد.
وی افزود : کاربری موقوفه جدید که ارزش ریالی آن ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است مسکونی و زراعی است و خود واقف پیش از ثبت موقوفه ، اقدام به آماده سازی زمین مزروعی جهت کشت کرده بود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فومن با بیان این که زمین مورد وقف در سالهای اخیر تحت کشت و زرع قرار نداشت گفت : واقف خیر اندیش ، ملک مذکور را در تاریخ ۲۰ اسفند سال گذشته خریداری کرد و پس از آماده سازی آن جهت کشاورزی ، اقدام به وقف ملک خویش در روزهای آغازین سال ۹۷ و ماه مبارک رجب نمود.
حجت الاسلام زارع با اشاره به اینکه فلاحی پور، واقف وقف جدید در فومن از جانبازان دفاع مقدس و برادر دو شهید می باشد افزود : ایشان پیشه بنایی دارد و ملک مورد وقف را از محل دسترنج خود خریداری و وقف نمود.

photo_2018-03-28_00-29-01 photo_2018-03-28_00-29-06 photo_2018-03-28_00-29-17 photo_2018-03-28_00-29-21