اختصاصی/صفیر گیلان؛ سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا در اولین  جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا  در سال ۱۳۹۹ ضمن تقدیر از تلاش مسئولان و مدیران در راستای تعالی شهرستان  گت:  با حس  امید  و با همت بالا در سال ۹۹  موفق تر ظاهر شوید. محمدی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به فراگیری کرونا و […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛ سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا در اولین  جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا  در سال ۱۳۹۹ ضمن تقدیر از تلاش مسئولان و مدیران در راستای تعالی شهرستان  گت:  با حس  امید  و با همت بالا در سال ۹۹  موفق تر ظاهر شوید.

محمدی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به فراگیری کرونا و تاثیر آن در فضای اجتماعی و کارکرد اجتماعی امروز شاهد مدیریتی این ویروس هستیم گفت: من از تلاش تلاشگران عرصه سلامت شهرستان تقدیر می کنم.

فرماندار شهرستان صومعه سرا به آمار شهرستان در شیوع ویروس کرونا اشاره و افزود:ما در شهرستان در هفته های اول شاهد کاهش و سیر نزولی ویروس  بودیم افزود؛این  نتیجه تلاش مدافعان سلامت و از خودگذشتگی و ایثار که توانستیم  شهرستان را در بحران مدیریت کنیم.
وی اظهار کرد؛امروز بیماران بستری در بیمارستان شهرستان به تعداد انگشت یک دست و به زودی بیمارستان امام خمینی شهرستان  به حالت عادی برای پاسخگویی به مردم بر می گردد.
محمدی ضمن تقدیر از از نیروی انتظامی، سپاه،صنعت و معدن ،اصناف،بازاریان و ..برای فعالیت در ایام کرونایی که در این نها  دها تعطیلی وجود نداشت  از  مردمی که پای کار و خود مراقبتی کردند نیز تشکر نمود.
فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه امروز مدیریت بیماری کرونا  را تلاش جمعی رقم زده و به ویژه نقش مسئولان، نماینده محترم نیز نمود بیشتری داشته گفت:با رایزنی نماینده و خیران عزیزدستگاه تنفسی امروز به بیش از شش دستگاه در شهرستان رسیده است.

وی ضمن تقدیر از بازاریان که  به خاطر  محدودیت ها  ضرر را به جان پذیرفتند  گفت:انشالله شاهد روزهای خوب برای بازاریان و مردم باشیم.

شورای اداری صومعه سرا،فرماندار+دلخوش

تایید شورای نگهبان مهری بر حاشیه های انتخاباتی صومعه سرا زد
فرماندار  صومعه سرا به حماسه دو اسفند اشاره و افزود علارغم خسارت برف ما با آرامش نسبی وارد انتخابات شدیم و انتخابات با آرامش خوب برگزار شد.
وی اظهار کرد؛حواشی ایجاد شده در شهرستان  در انتخابات و اینکه هیچ خدشه ای بر آن وارد نشده  و تایید شورای نگهبان مهری بود که بر حواشی انتخابات زده شد

محمدی از هیئت اجرایی و نظارت و غیره….. که انتخابات را با سربلندی برگزار کردند تشکر و افزود؛انتخابات تمام و امروز نیازمند انسجام و وحدت برای ادامه خدمت رسانی به مردم  بدون نگاه به حواشی گذشته هستیم.

جریان داشتن فضای دوقطبی در شهرستان به ضرر مردم است

فرماندار صومعه سرا  کور کوری خواندن  و بیان مطالب گذشته در  رقابت انتخاباتی  را تاثیر گذار در خدمت رسانی خواند و گفت: رقابت دو قطبی مختص ایام انتخابات است و نباید جریان داشته باشد چون آفت زدگی می آورد.
وی خواستار شد تا مدیران در راستای انسجام و رفع حواشی قدم بردارند چرا که ما نیازمند هم افزایشی هستیم.

فرماندار صومعه سرا در بخشی دیگر در جلسه شورای اداری شهرستان  ضمن تشکر از برنامه ریزی جهاد کشاورزی و اقدامات آب منطقه ای گفت:امروز با کم آبی مواجه نیستیم ولی در روزهای آتی در سر دهنه ها با مشکلات مواجه خواهیم شد پس  دستگاههای پمپاژ برای آب رسانی مزارع در روز های گرم به روز رسانی شود و آب منطقه ای تدابیری را بیندیشد.

وی خواستار شد تا کشاورز با کت شلوار داخل مزرعه نروند و بیل به دست باشند و مسیر آب رسانی ها را هموار کنند  تا ما در روزهای گرم و کم آبی  شاهد شکستن کانال ها نباشیم .

تذکر فرماندار صومعه سرا
فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه ما یکسال کاری مملو از تهدیدات و بلایای طبیعی ،برف،سیل،باد،و کرونا  را داشتیم گفت:انشالله سال ۹۹ سال آرام  برای مدیران اجرایی شهرستان باشد.

وی تاکید کرد؛ما مدیر اجرایی می خواهیم  که رضایت مردم را جلب کند  و کسی که نمی تواند در مسیر ما حرکت کند عذرش پذیرفته است و خودش کنار برود.

وی افزود؛ امروز دولت با کمبود اعتبارات و تجهیزات مواجه  است پس  ما حداقل مشکل برای دولت ایجاد نکنیم  و  مدیر با برخورد و حضور میدانی با مردم تعامل و همراهی داشته باشند.
محمدی تاکید کرد؛ مدیران در حوزه کاری خود به واسطه قانون اختیاراتی دارند و
باید با قدرت و صلابت در حوزه مدیریتی خود کار کنند  زیرا  همه ما مسئول هستیم و می خواهیم به مردم خدمت کنیم.

تنظیم/زلیخا صفری