صفیر گیلان؛نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر یک رویداد هنری ارزشمند در شهر رشت است. فاطمه شیرزاد با تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این جشنواره ظرفیت های هنری شهر رشت به نمایش […]

صفیر گیلان؛نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر یک رویداد هنری ارزشمند در شهر رشت است.
فاطمه شیرزاد با تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این جشنواره ظرفیت های هنری شهر رشت به نمایش گذاشته شده و یقینا تداوم آن موجب ارتقای بیشتر هنر خواهد شد.
وی با بیان اینکه جشنواره فجر موجب افزایش انگیزه در هنرجویان جوان شهر رشت شده است تصریح کرد: طی چند روز اخیر برنامه های این جشنواره را رصد نموده و شاهد استقبال پر شور مردم از برنامه های این جشنواره و شور و هیجان هنرجویان جوان بودم.
شیرزاد با اذعان به اینکه حمایت از هنرمندان باید مورد توجه مسئولین باشد بیان کرد: حمایت از هنر باید مورد توجه قرار بگیرد و یقینا با شناسایی هنرمندان خلاق و توانمند کارهای بزرگ هنری و در خور فرهنگ و هنر رشت رقم خواهد خورد.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت افزود: در این دوره از جشنواره فجر رشت ۳۵ مرکز فرهنگی هنری آزاد مشارکت دارند که نسبت به دوره های قبل بسیار افزایش یافته و نشان دهنده توجه جامعه هنری به این جشنواره است.
شیرزاد بر لزوم حمایت از هنرمندان بومی رشت تاکید و تصریح کرد: در بودجه های فرهنگی اختصاص یافته به شهرستان رشت و استان گیلان حمایت همه جانبه از هنرمندان مورد توجه قرار بگیرد.
انتهای پیام