صفیر گیلان؛به گزارش روابط عمومی سپاه قدس گیلان، کامیار مهدی‌پور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در رشت با اعلام اینکه جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان برگزار می‌شود اظهار داشت: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار گرفته است.معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با تاکید […]

 صفیر گیلان؛به گزارش روابط عمومی سپاه قدس گیلان، کامیار مهدی‌پور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در رشت با اعلام اینکه جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان برگزار می‌شود اظهار داشت: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار گرفته است.معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم حضور بسیجیان و نیروهای متعهد در فضای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان داشت: حضور در این میدان نیازمندان کار جهادی است.

مهدی‌پور با بیان اینکه در جنگ نرم باید از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شد ابراز داشت: برگزاری ششمین دوره جشنواره «مدرسه عشق» در سطح استان گیلان فرصتی برای بهره‌مندی از این توانایی‌ها است.

وی ایجاد شور و نشاط در فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت را یکی از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: نقش آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج بخشی از اهداف این جشنواره است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان ضمن تشریح دیگر اهداف برگزاری جشنواره «مدرسه عشق» تصریح کرد: شناسایی مهارت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان، شبکه‌سازی بسجیان به منظور تولید آثار هنری و فرهنگی و همچنین جریان‌سازی و الگوسازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص در سراسر کشور از جمله اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

مهدی‌پور با اعلام اینکه ششمین دوره جشنواره «مدرسه عشق» در ۸ بخش و ۴۴ عنوان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ آذر ۹۸ است.

وی ضمن تشریح بخش‌های مختلف این جشنواره افزود: ششمین دوره جشنواره «مدرسه عشق» در بخش‌های تصویری، تجسمی، دیجیتال و مکتوب، سرود و موسیقی، پویانمایی، تئاتر و شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان گفت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت madreseheshgh.ir و نشانی پستی تهران، خیابان طالقانی، کوچه ۱۰ خرداد، قبل از لانه جسوسی و یا کدپستی ۱۵۸۳۹۱۸۱۳۳ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.