رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: جشنواره چندرسانه‌ای روایت قدس به مناسبت روز جهانی قدس در قالب هشت محور در گیلان برگزار می شود.

به گزارش صفیر گیلان؛ مهدی پارسا ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن قبولی طاعات و عبادات و همچنین تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت علی (ع)، اظهار کرد: روز قدس یکی از ایام‌الله در تاریخ اسلام است و باید همچون سال‌های پیش در حمایت از مردم فلسطین گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه همچنان قدس دغدغه نخست ملت‌های مسلمان بوده و امت رسول‌الله (ص) تا بازپس‌گیری آن ساکت نخواهند نشست، افزود: مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف محور مسائل جهان اسلام است و دنیای اسلام همیشه در کنار ملت مسلمان و مقاوم فلسطین خواهند ماند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن راهپیمایی روز قدس همچون سال گذشته، گفت: ملت مسلمان، انقلابی، غیور، متمدن ایران اسلامی هیچ‌گاه در برابر مستکبران و زورگویان کوتاه نخواهد آمد و تا آزادی کامل قدس شریف در میان میدان خواهد ایستاد.

پارسا با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا مطالبه عمومی جهان اسلام از جمله سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی برای آزادی قدس در بستری مجازی دنبال می‌شود، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جمعیت دفاع از ملت فلسطین و سازمان بسیج هنرمندان گیلان نیز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اقدام به برگزاری «جشنواره چندرسانه‌ای روایت قدس» کرده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هشت بند اجرا خواهد شد، گفت: مسابقه پیامکی با موضوع فلسطین و قدس شریف، مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب صهیونیسم و مسئله جهانی، مسابقه نقاشی در منزل با موضوع فلسطین و قدس شریف و ارسال آن به شماره مجازی ۰۹۳۶۵۵۸۱۰۹۳، مسابقه تیتر برتر (شامل انتخاب تیتر در رسانه‌های مکتوب و مجازی) و ارسال لینک آن به ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲، تولید و تهیه خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و عکس‌های خبری به موضوع فلسطین و نهضت مقاومت و انتشار آن‌ها در رسانه‌های مکتوب و مجازی، مسابقه تولید کلیپ و ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای با موضوع مرگ بر اسرائیل و ارسال آن به شماره مجازی ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ و نشست مجازی با موضوع فلسطین با سخنرانی دکتر حسین رویوران، معاون سیاسی جمعیت دفاع از مردم فلسطین از محورهای این جشنواره چند رسانه‌ای هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ضمن تقدیر از همکاری جمعیت دفاع از فلسطین، جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی، بسیج جامعه هنرمندان و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت در این جشنواره گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس مجازی ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارتباط برقرار کنند.