به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛جشنی متفاوت از جشنهای پیروزی انقلاب که میهمانانش فرهنگیان شهرستان  و میزبان نیز نهاد فرهنگی بود با رویکرد همایش رشد و توسعه آموزش و پرورش درسالن فرهنگ و ارشاداسلامی  فومن با حضور میهمانان  برگزار شد. به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛رجب پور رئیس آموزش وپرورش فومن با اشاره به اینکه در […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛جشنی متفاوت از جشنهای پیروزی انقلاب که میهمانانش فرهنگیان شهرستان  و میزبان نیز نهاد فرهنگی بود با رویکرد همایش رشد و توسعه آموزش و پرورش درسالن فرهنگ و ارشاداسلامی  فومن با حضور میهمانان  برگزار شد.photo_2017-02-07_05-34-28

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛رجب پور رئیس آموزش وپرورش فومن با اشاره به اینکه در استانه دهه پنجم انقلاب اسلامی  و همزمان با گرامیداشت آغاز سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب هستیم گفت: موسسه فرهنگی و آموزشی و پژوهشی نخبگان علامه طبا طبایی اقدام به برگزاری  همایش رشد و توسعه آموزش و پرورش  نموده است.

وی این همایش را با  هدف  استفاده از  توان فکری و ظرفیتها در خصوص توسعه آموزش و پرورش خواند  و گفت:آموزش و پرورش نهادی نیست که به هر بادی بلرزد و باید برای پیشگیری از این لرزشها  در تعیین مدیریتها و برنامه ها از توان نخبگان و پژوهشگران استفاده کرد.

وی از حضور بیش از ۵۰ نخبه و  ارائه برنامه و راهکار  و همکاری با این نهاد فرهنگی در بخش رشد و توسعه آموزش و پرورش خبرداد واظهار کرد:استفاده از کارشناسان در انتخاب مدیریتها برای شهر و آینده آموزش و پرورش و نیز جلوگیری از حقارت هاست تا هر کسی نتواند به فرهنگیان عزیز برای تغییر مدیریت توهین کند.

رجب پور رشد و توسعه آموزش و پرورش را با ابعاد مختلف خواند و گفت: بحث مدیریت در رشد آموزش بسیار ارزشمند و باید در انتخاب مدیریت نیز دقت شود.

رئیس آموزش و پرورش فومن با اشاره به اینکه برنامه ریزی و اسیب شناسی در آموزش الزامی است گفت: باید از بخش خصوصی و خیران در رشد و توسعه آموزش وپرورش بهره گرفت.

رجب پور از سخنرانی  دکتر شاد نوش استاندار دهه ۶۰ گیلان   در این همایش تقدیر نمود و افزود:در این همایش در حوزه چالشهای آموزش و پرورش  ارائه  راهکارها  برای توسعه  و غیرو بهره بردیم  و همچنین از  تعدادی افراد  در همایشهای بعدی دعوت و به بحث تخصصی و استفاده از نظرات آنها  در ۱۸ فروردین  استفاده می کنیم.

وی علامت ارم رشد و توسعه آموزش و پرورش را در غالب یک مداد با سه رنگ پرچم ایران معرفی نمود و گفت: نشانه دست در این طداحی نشانه این است که همه با هم به آموزش و پرورش  برای رشد و توسعه و ارتقاء کمک کنیم .

وی از حضور خیران  در تجهیز مدارس و جلو بردن آموزش خبر داد و گفت: ما امروز  و در این برنامه از برگزیدگان کنکور  و دانش آموزان برگزیده فرهنگی  و هنری و پیشکسوتان تجلیل می کنیم./زلیخا صفریphoto_2017-02-07_05-34-42 photo_2017-02-07_05-34-38 photo_2017-02-07_05-34-32 photo_2017-02-07_05-34-46 photo_2017-02-07_05-34-51 photo_2017-02-07_05-34-56