به گزارش صفیر گیلان؛عصر روز پیش از شب یلدا، شهرداری رشت اقدام به برگزاری جشن چله مهربانی نمود. حضور شهروندان در این مراسم که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی این شهر برگزار شد، بسیار چشمگیر بود. اجرای زنده موسیقی، عروسک گردانی و اجرای نمایش توسط هنرمندان مطرح صدا و سیمای گیلان از جمله برنامه های […]

به گزارش صفیر گیلان؛عصر روز پیش از شب یلدا، شهرداری رشت اقدام به برگزاری جشن چله مهربانی نمود.

حضور شهروندان در این مراسم که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی این شهر برگزار شد، بسیار چشمگیر بود.

اجرای زنده موسیقی، عروسک گردانی و اجرای نمایش توسط هنرمندان مطرح صدا و سیمای گیلان از جمله برنامه های این دورهمی بود که موجب شد شهروندان رشتی در روز پیش از شب یلدا، لحظات شاد و مفرحی را در کنار مسئولان شهری بگذرانند.

در این دورهمی، شیرزاد رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورا، علوی، رمضانپور و علیپور از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری و قانع مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، جعفر زاده نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و نحوی نژاد مدیر اداره کل بهزیستی گیلان از جمله مسئولان حاضر در جشن چله مهربانی بودند.

 هدف از جشن چله مهربانی که برای هفتمین سال متوالی برگزار می شود، پاسداشت سنت های نیاکان و انتقال آن به نسل آینده و همچنین ایجاد نشاط و شادابی در میان‌مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر است.