اختصاصی/صفیر گیلان؛ جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا با حضور فرماندار،امام جمعه ،نماینده ،و اعضای شورای تامین شهرستان و مدیران و خبرنگاران پیش از ظهر مروز ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن فارابی برگزار شد. سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده  مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان علارغم کارشکنی ها  در انتخابات تشکر […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛ جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا با حضور فرماندار،امام جمعه ،نماینده ،و اعضای شورای تامین شهرستان و مدیران و خبرنگاران پیش از ظهر مروز ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن فارابی برگزار شد.

سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده  مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان علارغم کارشکنی ها  در انتخابات تشکر کرد و گفت:انتخابات و حضور حماسی مرد مشت محکمی بر دهام  نادانان زد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۶ ساله خود  در عرصه های اجرایی شهرستان ،استان و کشور گفت؛ باید بگوبم اگر از ظرفیت مردم درست استفاده نکنیم آسیب می بینیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی خواستار شد تا برای انتخابات ریاست جمهوری همه  تلاش کنیم  تا حضور مردم را داشته باشیم.

شورای اداری صومعه سرا،فرماندار+دلخوش
وی ضمن تبریک تاسیس هلال احمر و نام گذاری آن در تقویم کشور  از عملکرد این نهاد مردمی تقدیر و تشکرکرد و گفت:مردم امروز خدمات را تشخیص می دهند.

وی با بیان اینکه در طی دوران مسئولیت و مسند اداری  نه در اجرایی و نه قانونی هرگز به مردم بی احترامی نکردیم گفت:بنده از اختیارات قانونی خودم درست استفاده کردم و تا پای جان و ابرو در حد اختیارات تلاش کردم.

سید کاظم دلخوش  با اشاره به اصل ۹۰ قانون اساسی و اینکه در این قانون اختیارات دستگاهها و شرح وظایف دستگاه را بهتر می توانیم بدانیم گت: من اجازه نمی دهم کسانی از شهر و استان دیگر در شهر ما بیایند و برای مدیران ما قانون وضع کنند.

وی به خدمات خود و مدیرانش در  حوزه آسفالت و ساخت سالن ورزشی و پروژه برق و … اشاره و افزود؛ بنده نسبت به خدمت گذاران شهرستان شاکر  هستم و اینکه مسئولی در این جلسه در مورد تیر برق های خمیده شهرستان نظر می دهد باید بگویم  آنچه در این جلسه گفته شد  فقط در حد حرف است زیرا آوردن تیر برق با حرف نیست بلکه اعتبارات می خواهد که در این ایام که کشور در شرایط سخت است این مقدور نیست.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس دهم و یازدهم می گوی دراه پونل به صومعه سرا  یک پروژه بزرگ است که من  برای اوردن اعتبارات در این پروژه خاک خوردم و نباید دیگران ورود کند و منفی بافی ایجاد کنند.

راست کردن تیر برق خمیده با حرف نه
دلخوش با صدای بلند گفت: به پروژه  پروژه خمام به ظیابر و کمربندی بازار جمعه به صومعه سرا نگاه کنید و ببینید من خون دل خوردم تا این پروژه اجرایی شود و بی خود نیست که قند خون من از مرز ۴۰۰ گذشته است.
وی تصریح کرد؛امروز در بند یک لایحه بودجه سال ۹۹ کشور قیر حذف شد و من اجازه نمی دهم با دستگاهها بدون اطلاعات برخورد شود .

دلخوش با بیان اینکه من وارد مسائل شهرستان در این جلسه نمی شوم و من به مخالفان بیشتر  احترام می گذارم تا موافقان گفت:آوردن ۱۱ آمبولانس  به استان کار آسانی نیست و من ملی هستم نه نماینده یک شهرستان و استان زیرا تمام درخواستهایم ملی ملی است.

وی خاطر نشان کرد؛باید شان و جایگاهها را بدانیم و هر کسی سوء استفاده کرد باید برود ولی  به عنوان قانونگذار کسی نباید به دیگری توهین کند.

وقتی می گویم ملی هستم ملی هستم

وی خطاب به فرماندار صومعه سرا گفت؛جناب فرماندار شما نباید اجازه دهید  تا در جلسه شورای اداری چنین توهین به ادارت شود.

وی افزود؛ تا امروز بنده به عنوان نماینده در انتصاب یک رئیس اداره ویا معاون و یا کارمند دخالت نکردم وقتی می گویم ملی هستم ملی هستم.
وی به خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان در طی این سالها اشاره و افزود: برای کلینیک و درمانگاه بازار جمعه و دکل مخابراتی  برای شهرستان من با فریاد و چنگ و دندان پول گرفتم.

دلخوش با اشاره به اینکه من برای کارهایی که کردم آبرو گذاشتم گفت:امروز  بستن یک دستشویی عمومی کار شاخی نیست و یا تعیین تکلیف برای دیگران کار نیست  گفت:هر که می خواهد کار کند در حریم قانونی باید کار شود.

منتخب مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم گفت:مردم پرشور در انتخابات ظاهر و نمایندگی را  به ما سپردند وگرنه  چیزی تو انتخابات نیست جز خدمت به مردم و علارغم آدم فروش  هایی که داشتیم ولی مردم قدر خدمت را فهمیدند و ما نماینده شدیم.

وی خطاب به شهردار صومعه سرا گفت:آقای شهردار من چندبار حقوق پرسنل را گرفتم من در وزارت و دفتر شهرداریها و شوراهها این پول را گرفتم وگرنه همین کارگران در جلوی دادگستری تجمع می کردند.
وی همچنین خطاب به فرماندار گفت:فرماندار این شهرستان هستید و فرماندار یعنی رئیس جمهور و … پس در چهارچوب کار کنید و  کسی خلاف کرد گردن بزنید و نگذارید کسی غیر قانونی  از ادارت مسئولیت بخواهد زیرا من اجازه نمی دهم .

تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری