صفیر گیلان؛حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در مراسم گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر که با حضور سردار محمد عبدالله پور ، فرمانده سپاه قدس گیلان در محل نمازخانه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان برگزار شد ، ضمن گرامیدشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک به سردار […]

صفیر گیلان؛حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در مراسم گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر که با حضور سردار محمد عبدالله پور ، فرمانده سپاه قدس گیلان در محل نمازخانه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان برگزار شد ، ضمن گرامیدشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک به سردار محمد عبدالله پور به مناسبت دریافت لوح فرمانده نمونه سپاه کشور ، گفت : بعد از پیروزی پربرکت انقلاب اسلامی یکی از توفیقات بسیار بزرگ خدا به ملت ایران پاسداری است ، پاسداری فقط حفظ مرزهای جغرافیایی نیست پاسداری حفظ عقیده ، ایمان ، ارزشهای اسلامی ، مبارزه با مستکبرین عالم و احیای اسلام ناب محمدی است ، پاسداری یک ارزش الهی است .
 

وی همچنین افزود : حضرت علی(ع) می فرمایند : همانا محافظان دین خدا کسانی هستند که دین خدا را برپا می دارند و آن را در همه جهات حفظ می کنند و آن را برای بندگان خدا نگهداری می کنند . و مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید فرمودند که سپاه فقط یک نیروی نظامی نیست .
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین در خصوص اهمیت موضوع جهاد و پاسداری ، گفت : حضرت علی(ع) می فرمایند : بهترین مردم کسانی هستند که جانشان را در راه خدا وقف می کنند و جهاد می کنند . بر اهمیت این موضوع همانکه امام خمینی(ره) نیز فرمودند : سپاه لشگر مخلص خداست و نظرم درباره سپاه به هیچ عنوان عوض نخواهد شد .
علیزاده همچنین افزود : یکی بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی همین تاسیس سپاه پاسداران بود که مولود انقلاب و عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) است که به حق هرجا این نظام و انقلاب به خطر می افتد همین سبزپوشان غیور ، مبارز ، ولایتمدار و شجاع به حرکت در می آیند و آن خطر را در نطفه خفه می کنند .