به گزارش صفیر گیلان،یادواره ۱۶ شهید گرانقدر دهستان آلیان شامگاه (پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸) شب ولادت نبی مکرم اسلام محمد مصطفی (ص)و امام صادق (ع)  همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء و صرف شام در مسجد صاحب الزمان روستای آلیان با حضور گسترده مسئولان و مردم برگزار شد. سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران […]

به گزارش صفیر گیلان،یادواره ۱۶ شهید گرانقدر دهستان آلیان شامگاه (پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸) شب ولادت نبی مکرم اسلام محمد مصطفی (ص)و امام صادق (ع)  همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء و صرف شام در مسجد صاحب الزمان روستای آلیان با حضور گسترده مسئولان و مردم برگزار شد.

سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گردان حضرت ابوالفضل (ع) گفت : تا امروز ما نزدیک به ۱۱۴۰جنگ داشتیم که در قالب ۱۸۹ نوع جنگ که در دفاع مقدس ۱۵۹ نوع جنگ علیه ما انجام شد و ما در دفاع از خودمان غیرت و شجاعت و شهامت و شهادت داشتیم و تاریخ گواه این قضیه است.

سردار حزنی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس کل ملت ایران شرکت داشتند  در حالی که در جنگ و جنگ ها  فقط نظامیان حضور داشتند  افزود:  معنویت ، فرماندهی ،رزمندگان ، جغرافیا و … در دفاع مقدس ما  با هیچ جنگ دیگری در جهان قابل مقایسه نیست .
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران  گفتند، جوانان و نوجوانان و حتی همه صنوف در دفاع مقدس حضور داشتند وگوش به فرمان رهبری بودند و این ولایت پذیری را نمی توان در جای دیگری مشاهده کرد .
وی بیان داشت : دفاع مقدس ۹۵ ماه طول کشید وحضور دانش آموزان در کنار معلمان در دفاع مقدس  ۳۸ هزار شهید دانش آموز  را رقم زد و حدود ۴۶۰۰ شهید زن و ۲۵۰۰۰ مفقودالاثر  که تا امروز ۲۱۰۰۰تفحض شده و تلاش برای شناسایی دیگر مفقود الاثر ها همچنان ادامه دارد.

سردار حزنی شوروی و آمریکا را بعنوان بزرگ ترین هم پیمانان عراق  و آلمان ، فرانسه و ایتالیا کشورهایی بودند که علیه انقلاب ما بودند و حتی کشورهای غرب بجز سوریه همه علیه ما در جنگ بود و کشور شیلی کشوری بود  که۳ شیفته بمب خوشه ای تولید می کردند برای عراق تا کشور مان را زیر بمباران بگیرد

سردار حزنی با اشاره به اینکه در جنگ عراق علیه ایران در کنار هجمه و طرفداری کشورها حتی  در راس همه اینها سازمان ملل بود  ،زیرا وقتی ما فتح المبین و بیت المقدس و…. عملیات موفق داشتیم ظرف ۵ دقیقه جلسه می گذاشت و ابراز نگرانی می کرد .

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر با اشاره به اینکه برای ۸ هزار سرباز ما در عراق حکم اعدام صحرایی اجرا شد گفت:حتی فرمانده لشکر ما نیز در لیست اعدام  قرار می گرفتند تا آسیب به بدنه دفاعی ما وارد کنند.
وی شهدا را جز کسانی خواند که با فرمانده پاک و  نیت پاک در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب ایستادند و پیروز شدند و ما امروز از این شهدا صحبت می کنیم که کار نشدنی را شدنی کردند .
سردار حزنی شهدا را جوانان جویای نتیجه گرفتن خواند و اظهار کرد؛  جوانان رزمنده  نماد مقاومت و سند ناطق هشت سال دفاع مقدس بودند و تکلیف برایشان مهم بود و شهدا با دست خالی به اینجا رسیدند و ما امروز  باید با کمک یکدیگر زیر سایه ولایت و وحدت و همدلی تحریم،تهدید و کمبودها را جبران و  این انقلاب را به پیش ببریم و نگذاریم لحظه ای دشمن از رفتار و گفتار ما خوشحال شود .

جوانان رزمنده؛ نماد مقاومت و سند ناطق هشت سال دفاع مقدس
مسجد الیان