صفیر گیلان؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری ماسال در تالار اجتماعات این فرمانداری برگزار شد. در این مراسم که با حضور استاندار گیلان، امام جمعه ماسال و نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تقدیر از زحمات محمود قاسم نژاد، محمد جواد عامر معاون سابق سیاسی فرمانداری […]

 

صفیر گیلان؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری ماسال در تالار اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استاندار گیلان، امام جمعه ماسال و نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تقدیر از زحمات محمود قاسم نژاد، محمد جواد عامر معاون سابق سیاسی فرمانداری فومن به سمت سرپرست جدید فرمانداری ماسال  منصوب شد.

دکتر مصطفی سالاری در این مراسم با درود بر ارواح طیبه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب و توفیقات روزافزون دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به مردم افزود: آنچه که بیش از پیش به آن نیازمندیم وحدت همه‌ی نیروهای دلسوز به نظام در جهت خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه همه‌ی ما با واسطه منتخب ملت هستیم خاطر نشان کرد: هیچ کارگذاری نمی‌تواند بگوید که مردم وابستگی ندارد بلکه اختیارات اداری ما نیز برگرفته از مردم است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه همه‌ی مردم علاقمند جامعه، انقلاب و نظام خود هستند اظهار داشت: در این میان وجود تضارب آراء مایه‌ی پیشرفت جامعه می‌شود و نباید در این مسیر با بلوک‌بندی، افراد را از یکدیگر جدا کنیم.

وی با بیا اینکه اگر تفکر و اندیشه‌ی همه‌ی ما یک سو باشد به هیچ وجه روبه جلو نمی‌رویم گفت: تضارب آراء در قالب‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای ترقی و پیشرفت جامعه نیاز است.

استاندار گیلان اظهار داشت: هیچ یک از دستگاه‌ها، احزاب و گروه‌ها خارج از نظام نیستند و دلشان برای این انقلاب می‌سوزد.

وی سهم مردم گیلان را در عرصه‌های انقلاب بسیار بالا و مؤثر دانست و افزود: همه‌ی ما برای صیانت از انقلاب باید برای مردم خدمت کنیم.

دکتر سالاری با اشاره به اینکه هر یک از مسئولین و نظیر یکایک افراد جامعه به طرق مختلف می‌توانند به پیشرفت جامعه کمک کنند اظهار داشت: تصمیمات دستگاه‌های مختلف در زندگی روزمره مردم تأثیر مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه با حفظ وحدت و انسجام در مسیر پیشرفت کشور گام برداریم افزود: براساس تفکیک قوا قوه‌ی مجریه و قضائیه باید از تصمیمات قوه‌ی مقننه به عنوان قانون‌گذار تبعیت کنند و در قوه‌ی مقننه نیز این تضارب آراء است که به اتخاذ بهترین تصمیم و تصویب قانون منتهی می‌‌شود.

وی قوه‌ی مجریه را همانند یک موتور محرکه که چرخ دنده‌های آن باید منظم و یکپارچه باشند تشبیه کرد و گفت: وجود یکپارچگی، وحدت و انسجام در قوه‌ی مجریه یک اصل است چون نظرات متفاوت جلوی رشد جامعه را می‌گیرد.

وی افزود: در قوه‌ی مجریه فرماندار حق دارد که با هماهنگی مدیران کل نیروهای هم‌سویی که در مسیر نظام و انقلاب هستند برای مناصب شهرستانی در نظر بگیرد.

وی خطاب به فرماندار ماسال تأکید کرد: با شهامت کامل افراد پاکدست، مورد قبول جامعه و وفادار به نظام جمهوری اسلامی که صلاحیت آن از طریق مراجع ذی‌صلاح تأیید شود را در مناصب مختلف در نظر بگیرید.

وی با اشاره به اینکه کمک ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته برای مردم را زودتر به نتیجه می‌رسانند گفت: نماد بارز این اقدامات پیگیری‌های مؤثر نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در موضوع سد شفارودر است که قدردان آن هستیم.

دکتر سالاری با اشاره به اینکه به قوه‌ی مجریه و شورای اداری منسجم نیازمندیم افزود: نظارت مردم بر ما باید نهادینه شود.

وی با تأکید بر اینکه در سالن جلسات باید به اندازه‌ی جلسات اداری، جلسات مردمی تشکیل شود افزود: مردم به عنوان کارفرمای ما باید در امورات مختلف دخیل باشند و پیگیری مشکلات آنان وظیفه‌ی ماست.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه هر کس نمی‌تواند برای مردم کار کند از منصب خود خداحافظی کند گفت: صندلی مسئولیت وراثتی نیست.

وی گفت: از همه‌ی مردم و رسانه‌های استان می‌خواهم اگر فرد مسئولین با اقدامات تبعیض آمیز خوشاوندان خود را بکار گرفته است با صدای بلند اعلام کند تا با وی برخورد شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه به امر معروف و نهی از منکر مردم نسبت به دولت اعتقاد جدی دارم افزود: نقدها باید از طریق مردم و رسانه‌ها منعکس شود، باید احترام افراد حفظ شود و توهین به هیچ وجه زیبنده‌ی گیلان نیست.

وی خاطر نشان کرد: اگر فردی بگوید که استاندار کاری را انجام نداده است تنها تضعیف نیست بلکه تقویت در پیشبرد اهداف و امورات است.

دکتر سالاری با بیان اینکه گلایه‌مندی امروز جوانان مربوط به همه‌ی ما است گفت: از همکاران خود می‌خواهم که تقصیرات را گردن دیگران نیندازند.

وی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان وظیفه‌ی همه‌‌ی ما است و نمی‌توان صرفاً این موضوع را از طریق دولت به نتیجه رساند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت: دینداری فقط محدود به برگزاری مناصب و مناسک نیست بلکه خدمت نکردن به مردم خیانت به دین و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه آن جوانی که با تندی به ما گلایه می‌کند نیز انقلابی است گفت: نباید اعتراضات را که براساس عملکرد ناصحیح شکل می‌گیرد به پای انقلاب بنویسیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد جوانان از ما گلایه‌مند هستند گفت: در این میان جوانان علی رغم تضارب آراء قدردان انقلاب، رهبر و زحمات صورت گرفته از سوی نظام خود هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان را به عرصه مدیریتی بیاوریم گفت: با توجه به اینکه به توانمندی جوانان اعتقاد راسخ دارم مسئولیت موفقیت آنان پس از بکارگیری در مناسک مختلف را قبول می‌کنم.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: باید همانند روزهایی که از جوانان در مناصب فرماندهی لشکر و وزارت‌خانه ها استفاده کردیم اکنون نیز باید از آنان کمال بهره را در مناصب مدیریتی ببریم.

وی اظهار داشت: بنده تمام اهتمام خود را در بکارگیری جوانان بکار خواهم گرفت و برروی آنان سرمایه‌گذاری می کنم.

استاندار گیلان ظرفیت‌های موجود در شهرستان ماسال را بسیار بالا دانست و افزود: باید با بهره‌گیری از سرمایه‌گذاران، بخش خصوصی به پیشرفت این شهرستان کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه‌ی سفرهای شهرستانی به منظور بررسی مشکلات طی ماه‌های آتی به این شهرستان سفر خواهم کرد.

 

photo_2017-12-31_13-40-25 photo_2017-12-31_13-42-52 photo_2017-12-31_13-40-11 photo_2017-12-31_12-51-03 photo_2017-12-31_13-40-01

منبع ؛استانداری گیلان