معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان خبر داد:

حضور شرکتهای گیلان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ به صورت مجازی است

  پرینت
حضور شرکتهای گیلان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ به صورت مجازی است
شناسه خبر : 45108 | تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1400 - 14:39 | 192 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان درگفتگو با خبرنگار صفیر گیلان از کارنمایشگاه اینوتکس امسال با حضور شرکتهایی ازاستانمان خبرداد و اظهار داشت: حضورشرکتهای گیلان دراین نمایشگاه، با توجه به شرایط کرونا به صورت مجازی خواهد بود.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان در گفتگو با دیارمیرزا از کارنمایشگاه اینوتکس امسال با حضور شرکتهایی ازاستانمان خبرداد و اظهار داشت: حضور شرکتهای گیلان دراین نمایشگاه، با توجه به شرایط کرونا به صورت مجازی خواهد بود.

امیر ملک‌پور با اشاره به اولین دوره مسابقات استارکاپ (جام بازیهای یارانه‌ای) دردهمین نمایشگاه اینوتکس امسال، افزود: استارکاپ یکی ازبخش‌های مهیجی ست که ازامسال به نمایشگاه اضافه شده است و شاهد رقابت جذاب بین استارت آپ‌ها دراین بخش خواهیم بود.

وی نخستین جام استارتاپی بازیهای رایانه‌ای را، رقابتی جذاب و نفس گیر در اکوسیستم استارت آپی کشورتوصیف کرد و افزود: این رقابت دردو رشته PES و FIFA برگزارخواهد شد.

به گفته این مقام مسئول هریک از استارتاپ‌ها برای شرکت در این جام، باید نمایندگان خود را مشخص و ثبت نام نمایند و دراین کاپ، هراستارتاپ می‌تواند یک تیم معرفی و درمسابقه شرکت کند.

ملک پور در پاسخ به این سئوال که آیا فناوریهای خاصی برای شرکت دراینوتکس امسال مد نظر است؟ توضیح داد: این نمایشگاه در طول ادوار خود، میزبان بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری بوده است. در واقع ما در نمایشگاه اینوتکس، محدودیتی را برای حوزه خاصی از فناوری و نوآوری قائل نیستیم؛ بلکه با ایجاد محلی برای گردهمایی کارآفرینان و صاحبنظران حوزه‌های فناورانه، به دنبال افزایش سینرژی حاصل ازاین شبکه‌سازی هستیم. رویکرد ما درهرسال، بررسی آخرین ترندهای نوآوری و فناوری در رویداد اینوتکس است؛ که بنا برگزارشات علمی، این ترندها درسال ۲۰۲۱ به سه دسته کلی هوشمندسازی، دیجیتال و توسعه پایدار تقسیم می‌شود.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان همچنین در توضیح رویدادها و بخش‌های جانبی اینوتکس امسال اضافه کرد: رویدادهای حوزه فناوری و کارآفرینی، ابزارمهمی برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران است. شرکت کنندگان دراین رویدادها، علاوه بر افزایش مهارت‌های تخصصی، از فرصت‌هایی مانند شبکه سازی، دسترسی به منابع سرمایه، مربیان، متخصصان و مزایای زیاد دیگر بهره‌مند می‌شوند.

ملک پور با بیان اینکه رویدادهای کارآفرینی مختلفی که درسراسرجهان برگزار می شود را می‌توان براساس ماهیت رویداد، در چهار مفهوم شبکه سازی، آموزش، سرمایه‌گذاری و همکاری و مشارکت طبقه‌بندی کرد، افزود: اینوتکس هرسال ضمن شناسایی مهمترین این رویدادها و نیز همکاری با برگزارکنندگان آن‌ها، میزبانی این رویدادهای مهم را عهده دارخواهد بود. برخی از این رویدادها پیش ازبرگزاری نمایشگاه اجرا شده و نتایج آن درنمایشگاه منعکس خواهد شد.

وی با اشاره به کافه سرمایه اینوتکس به عنوان یکی ازبرنامه‌های کار دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ تصریح کرد: کافه سرمایه اینوتکس، فرصتی ویژه برای صاحبین شرکت‌های نوپا و استارت آپ‌ها برای جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذاران است. شرکت کنندگان و غرفه داران نمایشگاه باتوجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان، به سرمایه گذاران متناظرمعرفی شده و جلسات ویژه‌ای برای آن‌ها ترتیب داده می‌شود.

ملک پور متذکرشد: ثبت نام درکافه سرمایه، فقط برای افرادی مجاز است که به عنوان بازدید کننده یا غرفه دار، نام‌نویسی کرده باشند.

معاون پارک علم و فناوری گیلان یادآور شد: سال گذشته حدود ۱۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری موفق دربخش کافه سرمایه اینوتکس انجام گرفت.

  • نویسنده : نویسنده: صفورا شعبانزاده
برچسب ها
نوشته های مشابه
فعالیت ۷۰۴ واحد اقامتی گردشگری در ایام نوروز در شهرستان
نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دومین بیمارستان قدیمی رشت پلمپ شد/بعد از تعطیلی بیمارستان فامیلی رشت نوبت به توتونکاران رسید
مماشات نخواهم کرد
جای خالی«کاظم تسیه»کار آفرین برتر و برنده جایزه «میدون» از میان شرکتهای بزرگ دانش بنیان
… باز دم آنها گرم! / آقای رئیسی! فکر می‌کردیم شما که بیایید شایسته سالاری حاکم می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.