اختصاصی صفیر گیلان،/حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان فومن با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران تعریف جدید برای مسئولیت خود داشته باشند گفت:امروز رنگ و بوی  اعتقادی در جامعه کم رنگ شده و اعتقادات در حال رخت بر بستن است . افتخاری تاکید کرد؛جلسه شورای اداری را فقط یک جلسه […]

اختصاصی صفیر گیلان،/حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان فومن با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران تعریف جدید برای مسئولیت خود داشته باشند گفت:امروز رنگ و بوی  اعتقادی در جامعه کم رنگ شده و اعتقادات در حال رخت بر بستن است .

افتخاری تاکید کرد؛جلسه شورای اداری را فقط یک جلسه نبینیم و دغدغه فرماندار شهرستان فقط امروز نیست و این تکرار مکررات است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با این امار و گزارشی که مسئولان ادارات دادند و ما از شاخص کشور  در برخی بخش ها بالا هستیم باید مردم را محاکمه کنیم که از مسئولان چه می خواهند.

ایشان با اشاره به اینکه امروز شهرستان از وضعیت خوبی برخوردار نیست گفت:صعود شاخص اعتبارات نشانه کار کرد ضعیف  مسئولان گذشته است.

افتخاری از تعداد نامه های انباشت شده در دفترش از طرف مردم برای ادارات  و حل مشکلات گفت:پیشرفت در کارها باید با هماهنگی و وحدت و همدلی باشد و پیشرفت شهرستان به پای همه نوشته می شود  نه یک فرد و شخص.

وی استفاده از افراد کم حاشیه را در مدیریت ادارات شهرستان از مهمترین رویکرد خود دانست و اظهار کرد؛با براوردی که از ادارات داشتم وضعیت اسفبار است زیرا برخی کارمندان کار مدیران را انجام می دهند و برخی مدیران تشکیلاتی و برخی فقط بر صندلی تکیه زدند.

نماینده مردم فومن و شفت به مشکلات حوزه راه و شهر سازی  اشاره  و افزود:امروز این اداره با داشتن رواسای متعدد یک تیم گل کوچک  است و این رواسا خود همدیگر را تحمل نمی کنند.

حجت الاسلام افتخاری به مشکلات بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن اشاره و افزود:امروز ما یک پزشک بیهوشی برای رفع مشکلات و نیازمندی بیماران را نداریم و این موضوع به یکدیگر پاس داده می شود لطفا مسئولان بهداشت و درمان  ورود کند.

افتخاری با اشاره به اینکه برای انجام انواع اعمال جراحی و برخی درمان های دردآور نیاز است که ابتدا بیمار بی درد شود و این بی دردی در طول کار و گاهی حتی پس از آن ادامه پیدا کندگفت: وظیفه این کار به عهده متخصص بیهوشی و دستیاران او است و بیمارستان فومن از این مهم محروم است.

افتخاری به عمل کرد ضعیف برخی دستگاها اشاره و افزود: عده ای از رواسا تشکیلاتی و با خط گرفتن از دیگران  کار می کنند و بدانند که من به سادگی از آنها نمی گذرم.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکلات شهر زیاد و شهر پر آفت شده  گفت: فومن از نظر مسائل سیاسی آسیب دیده است  و دفتر مراجعات مردمی بنده در فومن تبدیل به کمیته امداد و بهزیستی شهرستان فومن شده و این امر نشان دهنده کم‌کاری برخی از مدیران ادارات و ارجاع آن‌ها به نماینده برای شانه خالی کردن از وظایف خود است.

افتخاری با بیان اینکه برخی ادارات با ضعیف عمل کردن  و دادن آمارهای غلط این شهر را مدینه فاضله اعلام می کنند گفت: باید برای داشتن شهری فاضله همه دست در دست هم دهیم و با همدلی و آگاهی شهر را بسازیم..

نماینده مردم فومن و شفت  در مورد پل فومن گفت:عده ای  تصور می کنند که ما نمی توانیم کوجکترین جابجایی را در پل داشته باشیم  ولی مردم شهرستان بدانند که با دخالتهای مکرر و پیگیری ها و استفاده از نظر کارشناسان شهرستان امروز  کارشناسان راه و شرکت زیر ساخت اشتباه  خود را پذیرفته و از ما خواستن که شن را بردارند و بجای آن پایه بزنند.

افتخاری آغاز این پروژه و زدن پل به این شکل  را خیانت به این شهرستان  خواند و گفت: روزی که این پل طراحی شد روستاهای ۱۷ گانه جزء شهر بود.

وی به کارشکنی های ادارات راه و مسئولان این حوزه در خصوص پل فومن اشاره و افزود: انها منتظرند تا زمان نمایندگی من به اتمام برسد و پل را بدون دور برگردان اسفالت و تحویل دهند بخاطر همین کار شکنی می کنند.

افتخاری بودجه ۹۶ شهرستان را بودجه استخوان داری ندانست و گفت:این کاهش بودجه حاصل امار غلطی است که برخی از شماها دادید و به توصیه مدیران کل توجه نکنید و آمار غلط ندهید  به انها احترام بگذارید ولی حقوق مردم شهرتان را زیر پا نگذارید. /زلیخا صفری