به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ظهر امروز و در جلسه شورادی اداری شهرستان فومن از تعدادی از عزیزان مسئول در شهرستان فومن  که بهترین و بیشترین خدمات را در ایام نوروز در این شهرستان داشتند توسط فرماندار فومن مورد تجلیل  قرار گرفتند از جمله رئیس بانک صادرات فومن که بهترین خدمات بانکی را برای مسافران و […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ظهر امروز و در جلسه شورادی اداری شهرستان فومن از تعدادی از عزیزان مسئول در شهرستان فومن  که بهترین و بیشترین خدمات را در ایام نوروز در این شهرستان داشتند توسط فرماندار فومن مورد تجلیل  قرار گرفتند از جمله رئیس بانک صادرات فومن که بهترین خدمات بانکی را برای مسافران و گردشگران داشتند .

مهدی شکوری رئیس بانک صادرات شهرستان فومن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صفیر گیلان گفت:در ایام نوروز معمولا دستگاهای خود پرداز در شهرهای مختلف از جمله شهر گردشگری فومن ممکن است به دلایلی نتوانند پاسخ گویی مناسب برای مسافران را داشته و اکثر خود پردازها خوابیده و یا غیر فعال هستند.

وی افزود: چون بنده بومی شهرستان فومن هستم و وجهه شهر فومن برایم خیلی مهم است  سعی کردم  با یک برنامه خوب و پاسخ گویی مناسب اعتبار شهرم را بالا ببرم.

رئیس بانک صادرات فومن با اشاره به اینکه در سالهای گذشته بسیاری از مغازه داران معترض بودند که مسافران برای دریافت وجه نقدی به مغازه ها روی می اورند و انتقاد شدید از بانکها داشتند  گفت: از قبل از تعطیلات با ذخیره پول سعی کردم مشکل را برطرف نمایم.

ایشان اظهار کردند؛ بنده علاوه بر ذخیره کافی پول  شماره تماس خودم را برای پاسخ گویی روی خود پرداز گذاشتم.

شکوری افزود: من در آن برچسب ضمن اینکه سال خوبی را برای همگان ارزو کرده بودم نوشته بودم که در صورت عدم پرداخت وجه توسط دستگاه و بروز مشکلات سرویس دهی با شماره ….(شکوری) تماس  تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل و سرویس دهی اقدام گرددکه این شماره تماس برای خودم بود ومن امادگی داشتم تا خودم سرویس دهی به مسافران داشته باشم..

رئیس بانک صادرات فومن با اشاره به اینکه دستگاه خود پرداز بانک صادرات طبق رصد فرماندار و معاون ایشان و شهروندان شلوغترین و پاسخگو ترین خود پرداز بوده گفت: بر این اساس که من جرات و جسارت کرده بودم که شماره تماس گذاشتم و پاسخ گویی خود را اعلام کردم موضوع برای فرماندار نیز جالب بوده و توسط ایشان امروز  از بنده تقدیر شد.

 

وی تاکید کرد؛من چون پول به اندازه کافی ذخیره داشتم و با این اعتماد به نفس حتی تا روز گذشته که مسافران در این شهر ماندگار بودند ما ۲۴ ساعته پاسخگو بودیم و من تمام هدفم حفظ اعتبار شهرم بود گفت:این کار را یک وطیفه  می دانستم و منتی سر کسی نمی گذارم و به عنوان یک فومنی و شهروند فومنی دوست دارم اعتبار شهرم حفظ شود.

ایشان همچنین تاکید کرد؛ اگر هر کدام از ماها بتوانیم یک حرکت مثبت انجام دهیم و شهرمان را بهتر معرفی کنیم صد در صد آینده شهر را برای حضور مسافران و گردشگران امن تر خواهیم کرد.

امروز همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فومن جناب جعفری و اکوان رئیس پلیس راهور شهرستان فومن تجلیل شد./زلیخا صفری راسته کناری

photo_2017-04-08_03-22-09

photo_2017-04-08_03-26-59photo_2017-04-08_03-26-49photo_2017-04-08_03-26-55photo_2017-04-08_03-29-18photo_2017-04-08_03-29-23