حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی،از مهمترین دستاوردهای حماسه نهم دی را تقویت عزت، امنیت، اقتدار و اتحاد ملی دانست و اظهار کرد:امید است مردم ایران با همان بصیرت سال ۸۸ در عرصه انتخابات حضور داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حماسه نهم دی را یکی از حماسه های الهی ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم با گرایش های مختلف سیاسی و اجتماعی بر سر حفظ نظام اشتراک داشتند و ایستادگی کردند و توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی،از مهمترین دستاوردهای حماسه نهم دی را تقویت عزت، امنیت، اقتدار و اتحاد ملی دانست و اظهار کرد: در جریان انقلاب های رنگین، کشورهایی که نظام آنان از یک پشتوانه مردمی برخوردار نبود، دچار چنددستگی و افول و صدمه دیدن استقلال و امنیت و روند ارتقای کشور شدند.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی به برکت بصیرت مردم در ایران اسلامی شکل گرفت، افزود: مردم با سلیقه های مختلف سیاسی و در سایه توجه به هشدارها رهبر انقلاب و اراده حکیمانه ایشان، فتنه بسیار بزرگ ۸۸ را خنثی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به نقش خواص افسرده و پشیمان از گذشته انقلابی خویش در زمینه سازی فتنه ۸۸، عنوان کرد: بصیرت و ولایتمداری مردم رمز نجات کشور از چندپارگی و تشتت بود و دشمنان نتوانستند راه نفوذ و استیلا و تسلط مجدد بر کشور را باز کنند.

حجت الاسلام مهدوی، حماسه نهم دی را یکی از حماسه های الهی ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم با گرایش های مختلف سیاسی و اجتماعی بر سر حفظ نظام اشتراک داشتند و ایستادگی کردند و توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه فتنه گری فتنه گران سال ۸۸ صدمات زیادی به کشور وارد کرد، گفت: جری شدن دشمن مبنی بر تحریم بیشتر ملت ایران یکی از مهمترین خروجی های فتنه ۸۸ است که با همراهی خواص بی بصیرت و دنیاطلب ایجاد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، انشقاق اجتماعی را از دیگر پیامدهای فتنه دانست که توسط خواص آلوده شکل گرفت و اضافه کرد: در این راستا دشمن جرات یافت که به خیال خام خودش برای وارد کردن ضربه نهایی به نظام، تحریم های شدیدی را بر ملت حاکم کند. در واقع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران نتیجه عملکرد ناصواب و دنیاطلبانه خواص بی بصیرت در سال ۸۸ است.

حجت الاسلام مهدوی، انتخابات را عرصه نمایش بصیرت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امید است مردم ایران با همان بصیرت سال ۸۸ در عرصه انتخابات حضور داشته باشند و دوباره فتنه های جدید را که ناشی از سوءمدیریت ها و مدیریت های سوء است، دفع کنند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام از طریق فتنه انگیزی خط تحریف و خط سازش، ادامه داد: دشمن بر تحریم های ظالمانه خود پافشاری می کند تا مردم را از انقلاب جدا کند. در این راستا خواص و تصمیم گیران حوزه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی با اتکا به همت مردم می توانند علاوه بر شکستن نظام تحریم ها، مشکلات پیش آمده در حوزه اقتصاد و معیشت مردم را تدبیر کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، درصدی از مشکلات اقتصادی جامعه را متاثر از تحریم های دشمن دانست و اظهار کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا که همه کشورهای جهان را با چالش مواجه کرده نیز صدماتی به حوزه اقتصاد جامعه زده است، اما سهم قابل توجه مشکلات ما به نوع سیاستگذاری ها در بخش های اقتصادی و اجرایی باز می گردد.

حجت الاسلام مهدوی، آیه «فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» را لازمه بصیرت افزایی دانست و گفت: متاسفانه بخشی از جامعه متاثر از فضای رسانه ای و جنگ روانی شبکه های ماهواره ای است، در حالی که دشمن مانند شیطان از حربه اغوا کردن استفاده می کند و مادامی که انسان تحت تاثیر شیاطین قرار گیرد، سطح بصیرت و دریافتش از حقیقت کاهش می یابد لذا برای اینکه فتنه های آینده را مانند فتنه های گذشته خنثی کنیم، باید به سخنان دلسوزان کشور و ملت گوش بسپاریم.

وی مقام معظم رهبری را بالاترین دلسوز ملت دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید خط ولایت را دنبال کنند و از فضاسازی های کانون های قدرت و ثروت و رسانه های وابسته به این کانون ها دور بمانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به فضاسازی اخیر خط تحریف واقعیت در جریان خرید واکسن کرونا و قرارداد FATF، تصریح کرد: رسانه های معاند با کمک عوامل داخلی خود یک دروغ بزرگ را به جامعه القا کردند لذا مردم تحت تاثیر غوغاسالاری و جوسازی و جنگ روانی دروغ گویان جریانات سیاسی قرار نگیرند و بصیرت داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی، یکی از راهکارهای افزایش بصیرت را بررسی کارنامه عملکرد سیاسی خواص دانست و یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سرنوشت مردم به دست خودشان تعیین می شود لذا باید با بصیرت و ولایتمداری، اجازه ندهیم که سرنوشت و مصالح کشور به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

/ایسنا