به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان از فومن صفوی با اشاره به حماسه۹ دی گفت: این حماسه در برابر کسانی که پیروزی انتخابات ریاست جمهوری را برکام ملت تلخ کردند خلق شد گفت: ما به اندازه سالهای پیروزی انتخابات برگزار و دقت شورای نگهبان و عبور انتخابات از صافی ها از ویژگی انتخاباتی […]

به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان از فومن صفوی با اشاره به حماسه۹ دی گفت: این حماسه در برابر کسانی که پیروزی انتخابات ریاست جمهوری را برکام ملت تلخ کردند خلق شد گفت: ما به اندازه سالهای پیروزی انتخابات برگزار و دقت شورای نگهبان و عبور انتخابات از صافی ها از ویژگی انتخاباتی در کشور ماست و انتخابات بهانه برای ایجاد فتنه بود.
حجت الاسلام صفوی به احانت و توطئه دشمن و به خاک و خون کشیدن عزاداری ابا عبد اله و به اتش کشیدن مساجد توسط گروهای منافق در ان زمان اشاره و افزودند: مردم ما در روز قدس ،۲۲بهمن و حماسه ۹دی و … ثابت کردند که همیشه پایبند به امام و انقلابند.
صفوی مردم گیلان را در حماسه ۹دی پیش تازخواند و اظهار کرد: مردم فومن با حماسه خود در ۸ دی حماسه بزرگ تاریخی را رقم زدند و به پاس گرامیداشت ان حماسه روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاءمراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مسجد بالامحله شهرستان فومن برگزار خواهد شد.
صفوی امریکا را دشمن قصم خورده ایران خواند و افزود: امروز استکبار جهانی احمق تر از هم د ستانش بوده و کودتا ،فتنه، صعود هواپیما و تحریمها را علیه ما ترتیب می دهد.
وی مهمترین راه حل کشتار مسلمانان به دست جنایتکاران را وحدت اسلامی خواند و گفت:وحدت اسلامی در کنفرانس سران کشورهای اسلامی تدائی و مسلمانان با وحدت و همبستگی و متهد شدن می توانند پیروز میدانها شوند.
امام جمعه شهرستان فومن گفت: کشورهای جهان به خصوص کشورهای اسلامی ناله اوارگان را بشنوند و اجازه ندهند تا مرزهای مسلمانان به دستان الوده کشورهای انگلیس موشک باران شود.
وی امیدوار شد تا انگیزه الفت و برادری در بین مسلمانان حفظ شود و امروز کشور ایران قدرت معنوی مستقل جهان است که مشکلات خاور میانه با ورود ایران حل می شود.
صفوی.به ازادی حلب اشاره و افزود: امیدواریم به زودی موسل هم به دستان قدرتمند مسلمانان آزاد شود.
ایشان به ترور سفیر روسیه در ترکیه که جنایت و در واقع میهمان کشی است اشاره و تاکید کرد؛این جنایت نباید باعث شود که فکر کنیم در سوریه و حلب از اشرار خبری نیست.
حجت الاسلام صفوی به گردهمایی امام جمعه استان در روز گذشته اشاره و افزود: تذکراتی در این گردهمایی داده شد و قرار شد دولت اهتمام کامل بر مشکلات داشته و انشاءاله با رونق اقتصادی مشکلات حل شود.
امام جمعه فومن تصریح کرد؛به زودی دود از کارخانه های تعطیل شده برای از بین بردن موضل بیکاری بلند و بر چشم دشمنان فرو می رود تا دشمنان بدانند تحریم ها هم برای ما اثری نخواهد داشت .

صفوی امام جمعه شهرستان با اشاره به حماسه ۹ دی و حماسه مردم گیلان و شهرستان فومن در ۸ دی که پیشتاز بودند گفت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی بعد از نماز مغرب و عشاء در روز سه شنبه هفت دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور درمسجد بالامحله فومن برگزار می شود.