اختصاصی/صفیر گیلان؛انتخابات یکی از ارکان اساسی تحقق مردم سالاری در حکومت ها است که به سبب ایجاد شرایط برابر برای شرکت فعالانه مردم در تعیین سرنوشت خود مهم تلقی می‏شود. انتخابات بهترین روشی است که فرصتی فراهم می‏آورد تا مردم جامعه به‏ مطلوب‏های موردنظر خود برسند. اما رسیدن به این مطلوب نیازمند آگاهی‏ است که […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛انتخابات یکی از ارکان اساسی تحقق مردم سالاری در حکومت ها است که به سبب ایجاد شرایط برابر برای شرکت فعالانه مردم در تعیین سرنوشت خود مهم تلقی می‏شود.

انتخابات بهترین روشی است که فرصتی فراهم می‏آورد تا مردم جامعه به‏ مطلوب‏های موردنظر خود برسند. اما رسیدن به این مطلوب نیازمند آگاهی‏ است که همراه با تبلیغات نامزدهای تصدی پست مورد نظر همراه می شود و تقریبا یکی از بخش‌های اجتناب‌ناپذیر هر دوره انتخاباتی است که جهت جذب آرا مردم از سوی نامزدهای انتخابات صورت می گیرد.

نامزد انتخاباتی به کسی گفته می‌شود که در جریان یک انتخابات خود را در معرض رأی مستقیم مردم قرار می‌دهد. به عبارت دیگر به کسانی که خود را نامزد تصدی مسئولیتی مشخص قرار می‌دهند، تا مردم شایسته‌ترین آن‌ها را برگزینند، نامزد گفته می‌شود. واژه کاندیدا، کاندید از زبان فرانسه وام گرفته شده‌است. این واژه در اصل از زبان لاتین آمده و به معنی سپید پوش است.

از روز  یکشنبه دهم‌ آذرماه ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که به گفته رییس ستاد انتخابات کشور برآوردها حاکی از مشارکت و ثبت‌نام حدود هفت هزار نامزد در این دوره است که در حوزه انتخابیه فومن و شفت بیش از ۵ نفر  برای شرکت در انتخابات از این حوزه  تا امروز ثبت نام کردند و باید منتظر ماند تا ۱۶ اذر که ببینیم از چه طیفی به این عرصه و از این شهرستان عالم پرور و فرهنگی  ورود خواهند کرد.

 

اینکه صحبت از انتخابات می کنیم  و گفتگو می کنیم با یک پزشک با تجربه و اهل فن در شهرستان فومن منظورمان انتخابات نظام پزشکی نیست بلکه منظور هم صحبت شدن با یک کاندید انتخاباتی با چهره متفاوت و تازه از جامعه پزشکی گیلان برای رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

دکتر کوهستانی در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان می گوید؛ پزشکان، ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می دهند.

وی می گوید  ‘اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خودت نیستی و اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی’.

کوهستانی می گوید پزشکان بیماران را درمان میکنند، درد آنها را تسکین میدهند اما آنها همیشه به بیماران آرامش هم می بخشند و یک پزشک تمام عمر خود را وقف سلامتی دیگران می کند و گاهی از وقت خانواده خود کم می کند تا وقت بیشتری را به بیماران اختصاص دهد.

دکتر نصراله کوهستانی ضمن تأکید بر حمایت مردم از کاندیدای تحول‌گرا از تمام شخصیت‌هایی که دل در گرو نظام داشته و دلشان برای مردم می‌تپد برای حضور در صحنه انتخابات مجلس یازدهم دعوت می کند.
پزشک حاذق فومنی  برگزاری انتخابات را آئینه تمام نمایی از تحقق مردم‌داری و احترم به حقوق جامعه در سایه رهبری ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی میخواند ومی گوید: در این برهه از زمان از تمام افرادی که دلشان برای آبادانی و توسعه شهرشان به ویژه فومن و شفت می‌تپد می‌خواهم که با قدرت وارد عرصه انتخابات شوند.

 جراح و دندانپزشک فومنی کوشش همه برای جبران عقب‌ماندگی‌های شفت و فومن و زدودن محرومیت از چهره این دیار مظلوم را لازم و ضروری اعلام می کند و تاکید دارد: آیندگان چشم به انتخاب و عملکرد ما دارند پس به جای اینکه بعد انتخابات متأسف شویم و انتخابمان بین بد و بدتر نباشد باید با آگاهی، فرد توانمندی را برای دیارمان انتخاب کنیم.

کوهستانی تلاش برای توسعه و آبادانی و ایجاد اشتغال پایدار و بالندگی در دو شهرستان فومن و شفت را مورد تأکید قرار داد، گفت: با توجه به تاکیدات قران کریم مبنی بر ان الله لایغیرو… انتظار داریم کاندیداهای دلسوز به دور از حاشیه برای خدمت به مردم وارد میدان انتخابات شوند.

پزشک حاذق فومنی دوران نمایندگی را یک ودیعه و لطف الهی دانست و تصریح کرد: به طور قطع و یقین این امانت بزرگ در سایه اعتماد و حمایت همه‌جانبه مردم عزیز و مسئول به آینده خویش، به دست می‌آید.

کوهستانی شأن و منزلت نمایندگی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم دانست و گفت: خدمت برای مردم در کسوت نمایندگی علاوه بر تمام این ویژگی‌ها باید به دور از منفعت‌طلبی باشد.

وی با بیان اینکه نماینده مردم شدن ضمن شرکت در یک امتحان الهی امانت بزرگی را بر دوش انسان قرار می‌دهد افزود: بدون شک بی‌تفاوت بودن در این عرصه ضربات بزرگی را بر پیکره نظام و مردم وارد خواهد کرد.

وی در پایان  این گفتگو گفت:تو ای پزشک بدان زمانی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی و لبخند رضایت بر لبان آنها می نشانی در حقیقت خدا را از خود خشنود ساخته ای.

دکتر کوهستانی
جراح – دندانپزشک
فارغ التحصیل از دانشگاه تهران
فلوشیپ ایمپلنت از ICOI آمریکا
سرتیفیکیت ایمپلنت و دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه UCLA آمریکا

دکتر نصراله کوهستانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه فومن و شفت

 

دکتر کوهستانی photo_2019-12-03_08-18-45

پی نوشت/انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی با آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات کلید خورد و امسال قرار است ۲۹۰ نماینده از ۲۰۸ حوزه انتخابیه راهی بهارستان شوند.   ۵ حوزه انتخابیه هم ۸ نماینده خبرگان رهبری به صورت میان دوره‌ای انتخاب و روانه مجلس خبرگان می‌شوند. آنطور که جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور و معاون وزیر کشور گفته است احتمالا هفت هزار نفر در انتخابات ثبت نام خواهند کرد که از این تعداد ۲۶ درصد اصلاح طلب،۳۴ درصد اصولگرا و ۴۰ درصد مستقل خواهند بود.

تهیه و تنظیم//زلیخا صفری راسته کناری