به گزارش صفیر گیلان؛معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز  در بازدید از ورزشگاه تختی بندر انزلی که به همراه استاندار گیلان صورت پذیرفت ، حمایت از تیم های ورزشی را جزو تعهدات و برنامه های دولت دانست و افزود : حمایت از تیم عزیز و موفق ملوان با استعداد […]

به گزارش صفیر گیلان؛معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز  در بازدید از ورزشگاه تختی بندر انزلی که به همراه استاندار گیلان صورت پذیرفت ، حمایت از تیم های ورزشی را جزو تعهدات و برنامه های دولت دانست و افزود : حمایت از تیم عزیز و موفق ملوان با استعداد و ظرفیت فراوانی دارد جزو تکالیفی است که دولت برعهده دارد و امیدواریم این تیم سرافراز را مجددا در لیگ برتر ببنیم.

 دکترمحمدباقر نوبخت  معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  به همراه دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان با حضور در استادیوم تختی بندرانزلی ضمن بازدید از این ورزشگاه بر لزوم تسریع در استاندارد سازی آن تاکید  و با حضور در جمع بازیکنان ملوان با آنها عکس یادگاری گرفت.

دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران در بندر انزلی گفت: با توجه به تقارن این هفته با هفته دولت ایجاب کرد در تقسیم کاری که بین وزرا صورت گرفت بنده این افتخار را پیدا کردم که در گیلان حضور یابم و با شهدای عزیز تجدید میثاق نمایم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با جوانان برومند و ورزشکار انزلی و تیم محبوب ملوان که برای همه ایرانیان به خصوص برای ما گیلانیان مهم است، دیدار کردم و خداقوتی به آنها گفتم و امیدواریم این تیم سرافراز را مجددا در لیگ برتر ببنیم.

دکترنوبخت همچنین ادامه داد: حمایت از تیم های ورزشی جزو تعهدات و برنامه های دولت است و حمایت از تیم عزیز و موفق ملوان با استعداد و ظرفیت فراوانی دارد همانند دیگر تیمها جزو تکالیفی است که دولت برعهده دارد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه مسابقات مهمی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود، گفت: باید جایگاه و ابنیه این ورزشگاه باسازی شود و این موضوع جزو طرح های عمرانی استانی و ملی است و در این خصوص کمک خواهیم کرد.