به گزارش صفیر گیلان؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام صفوی امام جمعه شهرستان، بخشداران و فرهنگیان عضو این شورا برگزار شد. محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان، در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه میهمانی خدا، ماه مبارک رمضان که فرصتی برای خودسازی […]

به گزارش صفیر گیلان؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فومن به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام صفوی امام جمعه شهرستان، بخشداران و فرهنگیان عضو این شورا برگزار شد.

محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان، در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه میهمانی خدا، ماه مبارک رمضان که فرصتی برای خودسازی در زندگی فردی و اجتماعی است، فرارسیدن هفته معلم را به کلیه فرهنگیان و معلمان زحمتکش شهرستان فومن تبریک و تهنیت گفت.
وی با بیان این که جامعه از لحاظ پرورش تربیتی و روحی انسان ها مدیون معلمین است، ارتقاء و موفقیت افراد در زندگی را مرهون درس انسانیت، معرفت، اخلاق و فداکاری معلمین دانست.
محسنی با اشاره به همکاری و تلاش های فرهنگیان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردم شهرستان در برگزاری انتخابات با بالاترین نرخ میزان مشارکت در استان تقدیر کرد.
نماینده عالی دولت با اشاره به فعالیت شبکه آموزشی “شاد”، بر لزوم همکاری همگان برای تسهیل در ارائه مستمر خدمات آموزشی به دانش آموزان تاکید کرد و افزود: به منظور رفع مشکلات این شبکه، آسیب شناسی و طرح های پیشنهادی در قالب مکاتبه به استان ارائه خواهد شد.
وی با بیان این که دنیا اولین تجربه خود را با کرونا دارد، افزود: استان گیلان در اوایل اپیدمی مشکلاتی داشت، اما فرهنگ بالای مردم گیلان در همکاری و مساعدت به مسئولین در مقابله با این ویروس باعث شد وضعیت تحت کنترل درآید و اکنون شاهد بهبود شرایط در استان هستیم.
محسنی با تقدیر از فعالان طرح مواسات که تصاویر زیبایی از همدلی و انسانیت ترسیم کردند افزود: مردم شهرستان، به ویژه اصناف، خیرین، گروه های جهادی و هیئت های مذهبی مبلغ ۵۲۳ میلیون تومان تجهیزات پزشکی به بیمارستان اهداء کردند و بیش از ۱ میلیارد تومان در قالب بسته معیشتی توسط مردم و خیرین به نیازمندان اهداء شد.
فرماندار شهرستان با اشاره به لزوم ضدعفونی سازی حوزه های امتحانی با همکاری دست اندرکاران، افزود: در صورت نیاز از ظرفیت نیروهای شبکه بهداشت استفاده شود.
وی با تاکید بر این که مشکلات آموزش و پرورش از هم اکنون باید شناسایی شود، خواستار برنامه ریزی و رسیدگی به این مسائل و ارسال نتایج به فرمانداری شد.

کسب رتبه اول شهرستان فومن درسنددار کردن واحدهای آموزشی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه با اشاره به تلاش های انجام شده، از کسب رتبه اول شهرستان فومن در استان درخصوص سنددار کردن واحدهای آموزشی شهرستان خبر داد.
وی همچنین با اشاره به نزدیکی پایان سال تحصیلی و فرا رسیدن زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان، افزود: امتحانات دوره های آموزشی اول تا یازدهم به صورت آنلاین و فقط امتحانات دوره دوازدهم به صورت حضوری در مراکز آموزشی برگزار خواهد شد.