خاموشی برق درگیلان به حداقل رسیده است/ حذف قبوض کاغذی یکی از پروژه های توزیع برق گیلان است

  پرینت
خاموشی برق درگیلان به حداقل رسیده است/ حذف قبوض کاغذی یکی از پروژه های توزیع برق گیلان است
شناسه خبر : 28626 | تاریخ انتشار : 20 مرداد 1398 - 15:12 | 4262 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان؛جمشید طالبی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در گرامیداشت روز خبرنگار و در جمع اصحاب رسانه استان ضمن تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار به همه خبرنگاران  حاضر در نشست از همکاری و همراهی رسانه ها تقدیر کرد. مدیرعامل توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق گیلان […]

مدیرعامل توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق گیلان یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک دارد، افزود: بیش از دو هزار و ۵۰۰ روستای برخوردار در استان داریم و لازم به ذکر است در گیلان همه روستاها که دارای مجوز منابع طبیعی، کد روستایی و نیز بالای ۱۰ خانوار باشند از نعمت برق برخوردارند.

در فصل گرما امسال حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشتیم

وی با تشکر از مشترکین خانگی، صنعتی، ادارای و تجاری که در راستای مدیریت مصرف برق گام برداشتند، گفت: در فصل گرما امسال توانستیم حداقل خاموشی‌ها را در سطح استان داشته باشیم.

طالبی با بیان اینکه در سال گذشته پیک مصرف برق در ۹ مرداد بود، تصریح کرد: امسال نیز در همین تاریخ اوج مصرف برق را در سطح استان داشتیم.

وی با بیان اینکه صنعت برق بر پایه وصول مطالبات است، گفت: در گیلان ۲۹ هزار شبکه و بیش از ۲۲ هزار تراس برق داریم که تا پایان سال ۹۷ در تعرفه‌های مختلف ۱۰۸ میلیارد تومان از مشترکین دریافت کردیم.

مدیرعامل توزیع برق استان گیلان به پروژه‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: ۴۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان برای هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 حذف قبوض کاغذی یکی از پروژه های توزیع برق گیلان است.

طالبی با بیان اینکه در استان گیلان ۸.۵ میلیون قبض برای مشترکین صادر می‌شد، گفت: از اوایل خردادماه امسال شرکت توزیع برق استان گیلان برای اجرای حذف قبوض اقدام به دریافت شماره موبایل های مشترکین کرد و حال حاضر در سایت شرکت توزیع برق گیلان بستری برای مشترکین فراهم شده است تا بتوانند از این طریق به وسیله شماره اشتراک خود شماره همراه خود را وارد کنند.

مدیرعامل توزیع برق استان گیلان در پایان گفت: ارسال هزینه برق مشترکین از طریق پیامک به طور رسمی از مهرماه امسال آغاز خواهد شد و تاکنون ۶۵ درصد شماره تلفن مشترکین ثبت شده است و انتظار داریم مشترکین هرچه سریعتر اقدام به ثبت تلفن همراه خود در سامانه نمایند.

image_2019_8_11-4_38_3_689_PYQ

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.