به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبررسانی نیز مانند دیگر مسائل فرهنگی تحت تأثیر فرهنگ غرب قرارگرفته است گفت: متأسفانه تعداد خبرنگارانی که در قالب فرهنگ اسلامی و انقلابی به انجام خدمت بپردازند کم است. به گزارش پابگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل ازخبرگزاری فارس ، محمد عبدالله پور پیش […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبررسانی نیز مانند دیگر مسائل فرهنگی تحت تأثیر فرهنگ غرب قرارگرفته است گفت: متأسفانه تعداد خبرنگارانی که در قالب فرهنگ اسلامی و انقلابی به انجام خدمت بپردازند کم است.

به گزارش پابگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل ازخبرگزاری فارس ، محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران در کانون بسیج جوانان رشت با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: به تمام خواهران و برادرانی که در کار مهم عرصه خبررسانی تلاش می‌کنند خدا قوت می‌گویم.

وی بابیان اینکه خبررسانی نیز مانند دیگر مسائل فرهنگی تحت تأثیر فرهنگ غرب قرارگرفته است گفت: متأسفانه تعداد خبرنگارانی که در قالب فرهنگ اسلامی و انقلابی به انجام خدمت بپردازند کم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه بسیاری خبر و اطلاع‌رسانی را جذب مشتری ولو با استفاده از دروغ می‌دانند تصریح کرد: خبرنگاران باید یک مدل ارزشمند انقلابی، دینی و اسلامی در این حوزه بسازند و شهید صارمی یکی از الگوهای خبرنگاران در این حوزه است.

وی افزود: این شهید بزرگوار زمانی که بحث طالبان در کشور پیش آمد پا در جبهه مقاومت نهاد و نقشه آمریکایی‌ها را در بحث جریان خبیث طالبان در عالم به گوش همگان رساند.

وی بابیان اینکه همگی باید از این شهدا تأسی کنند گفت: مشکلات پنهانی در جامعه وجود دارد که کسی برای اطلاع‌رسانی آن‌ها تلاش نمی‌کند، بیش از ۵ هزار خانوار از سیستم بهداشتی اولیه در منازل خود محروم هستند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور گفت: این وظیفه خبرنگاران است که این مشکلات را شناسایی کرده و به گوش مسئولین برسانند.