به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ،جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه رضوانشهر با اشاره به نقش بسیج رسانه در روشنگری و هدایت سیاسی جامعه اسلامی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نظام حمهوری اسلامی تهدیدهای بسیاری را پشت سر گذاشته است. به گزارش پایگاه […]

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ،جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه رضوانشهر با اشاره به نقش بسیج رسانه در روشنگری و هدایت سیاسی جامعه اسلامی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نظام حمهوری اسلامی تهدیدهای بسیاری را پشت سر گذاشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از  فارس ، نخستین کانون بسیج رسانه گیلان امروز با مسؤولیت خبرگزاری فارس در رضوانشهر افتتاح شد.

سردار مهدی کاظمی‌پور در ادامه به حماسه ۹ دی مردم ایران در مقابل فتنه‌گران اشاره کرد و افزود: فتنه سال ۸۸ از ۱۰ سال قبل از آن توسط استکبار جهانی برنامه‌ریزی شده بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ با طراحی و برنامه‌ریزی کشورهای خارجی و بهره‌گیری از نیروهای فریب‌خورده داخلی انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، مقابله مردم ایران با فتنه‌گران را با الهام از ائمه اطهار (ع) و با تبعیت از مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: مردم ایران با بصیرت بالا وارد صحنه شدند و توطئه‌های فتنه‌گران را خنثی کردند.

13951011001034_test_photoh

کاظمی‌پور به مدیریت الهی مقام معظم رهبری در کنترل فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی مردم ایران با روشنگری رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به ماموریت رسانه در ترویج اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: رسانه در مقابل جنگ نرم نقش ویژه‌ای به عهده دارد.

این مسؤول، بر ساماندهی نقش رسانه در پاسخگویی و هدایت جوانان در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: تقویت ارزش‌های اسلامی، تداوم راه شهدا و حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران از رسالت‌های رسانه انقلابی است.
*وجه اشتراک خبرنگاران با پیامبران

امام جمعه رضوانشهر نیز در مراسم مذکور به وجه اشتراک خبرنگاران با پیامبران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با «خبر» و «پیامبران» با رسالت خود نسبت به همدیگر وجه اشتراک دارند.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی به نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در فتنه ۸۸ رسانه‌های ارزشی و بسیجی زمینه آگاهی و ارشاد مردم را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه خبرنگار با روحیه بسیجی همیشه پیروز است، تصریح کرد: محافظه‌کاری در حرفه خبرنگاری جایگاهی ندارد ضمن اینکه خبرنگار با تفکر بسیجی جامعه را به طرف آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا هدایت می‌کند.

*راه‌اندازی ۱۸ کانون بسیج رسانه در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز در مراسم افتتاح نخستین کانون بسیج رسانه استان در رضوانشهر اظهار کرد: تا پایان امسال تعداد ۱۸ کانون بسیج رسانه در ۱۶ شهرستان گیلان راه‌اندازی می‌شود.

محسن جعفری به تلاش فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در راه‌اندازی نخستین کانون بسیج رسانه گیلان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بسیج رسانه به‌دنبال همگرایی رسانه‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ایستادگی بسیج رسانه در برابر تهدیدهای نرم دشمنان، بیان کرد: حماسه ۸ دی مردم گیلان و ۹ دی مردم ایران الگوی بسیج رسانه است.

در مراسم مذکور کمال کمالی خبرنگار فارس در رضوانشهر به عنوان مسؤول نخستین کانون بسیج رسانه گیلان در این شهرستان معرفی شد.