به گزارش صفیر گیلان؛سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۱ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز کردند. تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از بازی با نفت تهران را از ساعت ۱۱ امروز شنبه آغاز کرد و در جریان آن، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری تیم را در مراحل […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۱ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز کردند.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از بازی با نفت تهران را از ساعت ۱۱ امروز شنبه آغاز کرد و در جریان آن، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری تیم را در مراحل مختلف تمرین همراهی کردند.

شروع تمرین با صحبت‌های برانکو بود. پس از آن دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور پانادیچ و سایرین زیر نظر مارکو استیلینوویچ تمرین کردند. در ادامه، فوتبال هدفمند شروع شد و بازیکنان در مرحله بعد دوباره در اختیار مارکو قرار گرفتند تا تمرینات سرعتی را انجام دهند.

در بخش بعدی تمرین، هافبک‌ها و مهاجمان زیر نظر چوک و مدافعان زیر نظر برانکو تمرین تاکتیکی و هماهنگی اختصاصی خود را دنبال کردند.

در تمرین امروز سید جلال حسینی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند تمرینات را کامل انجام دادند اما ایگور پانادیچ در جریان تمرین دادن دروازه‌بان‌ها دچار آسیب‌دیدگی شد و تحت نظر کادر پزشکی قرار گرفت.

پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان هم اجرای برنامه‌های شروع مجدد بود.

گفتنی است؛ سرخپوشان پس از تمرین امروز راهی هتل المپیک محل برگزاری اردوی پیش از دیدار برابر نفت تهران شدند./ سایت باشگاه پرسپولیس