عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۸ دی ۱۳۸۸  حماسه مردم رشت خیر کننده بود گفت:گران‌ترین کالا امروز در جهان خبر است.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان؛«ابراهیم رضایی» امروز (یکشنبه، ۲۱ دی ) در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذراستان گیلان در سالن همایش منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه رسانه ها در برابر جنگ نرم وظیفه خطیری  را بر عهده دار ند گفت:مروزه مهمترین نگرانی کشور، حضور دشمنان با سرمایه گذاری عظیم در جبهه‌های فرهنگی مقابله با جمهوری اسلامی است .

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوادث و کنش و واکنش در جامعه دارای دو تفکر غربی و انقلابی است گفت: جستجوی مشکلات در خارج از مرزها، بی توجهی به توان داخل، بزرگ نمایی فعالیت های خارجی و عجز و ناتوانی در برابر بیگانگان از جمله تفکر غربی است.

رضایی اظهار کرد: توجه به توانمندی های داخلی، رشد در حوزه های مختلف علمی، انرژی هسته ای، ساخت موشک های مدرن و ساخت پالایشگاه در سخت ترین شرایط از تفکرات امام( ره)،انقلاب، ولایت و دفاع مقدس است.‌

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: علمدار این تفکر در جامعه امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که توانست سخت ترین کارها را در طی چهار دهه مجاهدتش انجام دهد و آن شکست آمریکایی ها در منطقه و نابودی داعش، سخت ترین کار بود که توسط تفکر سلیمانی و شهدا صورت گرفت.

رضایی با بیان اینکه دو تفکر حوادث و فتنه‌های اخیر را در کشور رقم زده اند، ادامه داد: یک تفکر، اندیشه‌ای است که ریشه حل مشکلات کشور را در خارج از کشور و در مذاکره و امتیاز دادن به خارجی‌ها دانسته و اعتقاد چندانی به متخصصان و جوانان نداشته و منکر توان داخلی است و تفکر دوم اندیشه انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) رهبر انقلاب و شهدا است که معتقد است این ملت می‌توانند مشکلاتشان را حل کنند..

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۸ دی ۱۳۸۸  حماسه مردم رشت خیر کننده بود گفت:این حماسه پیشگامی اعتماد به نفس ملت را رقم زد  و ۸ دی به گردن ۹ دی حق دارد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه سردار سلیمانی ادامه دارد تصریح کرد: جوانان و نسل جدید وصیت نامه سردار سلیمانی را مطالعه کنند، خلاصه وصیت نامه سردار سلیمانی به ولایت فقیه تاکید و اشاره دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به تهاجمات فرهنگی اشاره و اظهار کرد: جنگ نرم جنگ روایت هاست که داخل خانواده ها از طریق انواع فضاهای مجازی ورود کرده است.‌

وی ادامه داد: ایران از ناوهای دشمن و رجز خوانی در حاشیه خلیج فارس ترس و نگرانی ندارد امروز ما نگران موشک های نرم دشمن با وجود صدها شبکه ماهواره ای هستیم.

نماینده دشتستان در مجلس با بیان اینکه خبرنگاران باید وقایع را آنگونه که هست روایت کنند، تصریح کرد: امروز ارزشمندترین کالا اطلاعات است اما گران‌ترین کالا  نه نفت است نه طلا بلکه خبر است و خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در جنگ عظیم فرهنگی با دشمن باید لایه‌ها و ابزار آن را شناسایی کرده و ارزش و اهمیت کار خود را بشناسند.

رضایی با اشاره به اینکه امروز با جنگ عظیم فرهنگی دشمن روبه رو هستیم اظهار داشت: رسانه های امروز افسران مقابله با جنگ نرم شمرده می شوند و بایستی دشمن و اهدافش را بشناسید.

وی با تاکید بر اینکه در مقابله با جنگ نرم بایستی مجهز به آخرین فنون روز باشیم خاطرنشان ساخت: با افزایش دانش و فنون رسانه ای می توان در برابر جنگ نرم دشمنان ایستاد.