اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور صبح امروز در نخستین جلسه ستاد استانی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: باید از حوادث بزرگ و افتخارآفرین خود برای تعالی انقلاب و پیشرفت کشور  و برای تکرار و ادامه آن پلی بزنیم تا  مورد استفاده قرار گیرد. […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور صبح امروز در نخستین جلسه ستاد استانی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: باید از حوادث بزرگ و افتخارآفرین خود برای تعالی انقلاب و پیشرفت کشور  و برای تکرار و ادامه آن پلی بزنیم تا  مورد استفاده قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما در ادامه راه خرمشهرهای دیگری را از دست دادیم و باید تلاش کنیم این خرمشهرها را آزاد کنیم گفت: ما در طی این سالها خرمشهرهای اقتصادی، فرهنگی و امنیتی را از دست دادیم .

بایرامی

وی با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد خرمشهرهای اشغال شده‌ای داریم افزود: باید با حماسه‌سازی و وحدت و همت همگانی کاری کنیم این آزادسازی‌ها رخ دهد و از این پس خرمشهرهای دیگر را از دست ندهیم و با نگاه اقتصاد مقاومتی  آن را فتح کنیم.

مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: امروزه خوشبختانه مشکلاتی که در زمان اشغال خرمشهر داشتیم با پیشرفت‌های نظامی کشور در امور دفاعی  برطرف شده است و جزو معدود کشورهایی هستیم که هرچه در امور دفاعی بخواهیم ان را می‌سازیم و با همت و تلاش بچه‌های جنگ و استعداد جوانان امروز در امور تجهیزات نظامی سربلند هستیم.

وی با بیان اینکه نباید مراسم فرهنگی  اجرا و از کنارش به سادگی بگذریم گفت:: هدف از برگزاری سالروز آزادسازی خرمشهر تنها بزرگداشت نیست بلکه باید آرمان‌ها و ارزش ها  و روش‌هایی که شهدا برای آزادسازی خرمشهر داشتند  و به ما سپرده شده را نهادینه کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: هر برنامه‌ فرهنگی که قرار است برای دوران دفاع مقدس برگزار کنیم باید جذاب و هنرمندانه و با نگاه انتقال نسلی همراه  باشد تا نسل امروز ببیند گذشتگان چه فداکاری‌هایی انجام دادند و در آینده از این تجارب بهره گیرد.

تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری