صفیر گیلان؛ سیده اکرم حسینی ا با تاکید بر اینکه اجرا و پیشبرد الگوها ی یک ساله هرگز  برای خروج از رکود اقتصادی شهر فومن  یک شبه و به سادگی محقق نمی شود گفت: حتماً نگاه و اهتمام و اعطای بودجه کلان و جدی را می طلبد زیرا هدف گذاری برخی مناطق ویژه اقتصادی شهر نامناسب است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛دکتر سیده اکرم حسینی کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر فومن دارای دکترای مهندسی برق و مدرس دانشگاه آزاد و دولتی،دبیر آموزش و پرورش است.

سیده اکرم حسینی همچنین عضو سازمان نظام مهندسی  با ۱۲ سال سابقه اجرایی  و پژوهشی است که با شعار پیشرفت ،عدالت و شفاف سازی وارد کارزار انتخابات کرسی شورای شهر فومن شده است.

دکتر سیده اکرم حسینی در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان یکی از ویژگی های شاخص مدیریت شهری را  توجه به الگوهای شهری مانند الگوی شهر دوستدار کودک، شهر دوستدار سالمند و مناسب سازی های شهر برای افراد خاص در شهر می داند.

سیده اکرم حسینی  با تاکید بر اینکه اجرا و پیشبرد الگوها ی یک ساله هرگز  برای خروج از رکود اقتصادی شهر فومن  یک شبه و به سادگی محقق نمی شود گفت: حتماً نگاه و اهتمام و اعطای بودجه کلان و جدی را می طلبد زیرا هدف گذاری برخی مناطق ویژه اقتصادی شهر نامناسب است.

حسینی مهمترین اقدامات امروز  توسعه شهری را  ریل گذاری پیشرفت شهر  دربرنامه ریزی بلندمدت خواند وگفت: این ریل‌گذاری ها تلاش، زحمت، نگاه و همت مدیران گذشته هم بوده است.

کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر فومن  مهمترین مسائل مورد بررسی در دوره ششم شورای شهر فومن، طرح تفصیلی شهر خواند و گفت: طرح تفصیلی عبارت از طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر نحوه استفاده از زمین‌های شهری در سطح محلات مختلف شهر و موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آنها و وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری و اولویت‌های مربوط به مناطق بهسازی و نوسازی و توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن تعیین می‌شود و نقشه‌ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی تهیه و تنظیم می‌گردد.

حسینی اظهار نمود؛همانطور که می دانیم تعیین تکلیف روستاهای اطراف شهر موجب افزایش چشمگیر منابع درآمدی شهرداری و رشد اقصادی شهر می شود.

سیده اکرم حسینی از دیگر موارد افزایش چشمگیردرآمد شهرداری توجه به بخش نوسازی درآمد و پیگیری مطالبات قبلی شهرداری است که متاسفانه به دلایل مهمی کمتر مورد توجه قرار می گیرد و فشار ناشی از آن اکثراً متوجه قشر متوسط رو به پایین جامعه بوده است.

وی حل مشکل بزرگ آرامستان، ترافیگ شهری، جانمایی مناسب شهری، الگوی فضای سبز که زمینه های رشد اقتصادی شهررا موجب می شود هدفی بلند مدت خواند  و افزود:این طرح نیازمند ارائه طرحی مناسب با کارشناسی تخصصی عمیق است که نتایج آن درسالیان آینده پیشرفت بزرگی برای این شهر را به دنبال خواهد داشت.

حسینی  راهکارهای موقتی را  اثرگذاری ماندگاری برای پیشرفت شهر ندانست و تصریح کرد؛ یکی از مهمترین موضوعات در این باب بحث کمربندی فومن بوده که تا حدود کمی در گذشته به آن پرداخته شده است.

کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر فومن امیدوار شد تا با وجود سلایق و رویکردهای مختلف، در صورت ورود به پارلمان شهری بتوانم پیش بینی های تخصصی تیمی خود را که حاصل سال ها بررسی روی این موضوع است به مرحله اجرا گذاشته و در کنار هم بودن را بتوانیم بهتر معنا کنیم.

 

#سیده اکرم حسینی، کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر #فومن

  • نویسنده : دکتر سیده اکرم حسینی