صفیر گیلان؛ فرمانداری املش در گفتگو با خبرنگاران گفت: سیل ناشی از بارش کم سابقه اخیر در شهرستان املش حدود یازده میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت و این میزان فعلا برآورد اولیه کارشناسان است ممکن است این مبلغ تغییر پیدا کند. یونس محمودی فرماندار املش در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: سیل ناشی […]

صفیر گیلان؛ فرمانداری املش در گفتگو با خبرنگاران گفت: سیل ناشی از بارش کم سابقه اخیر در شهرستان املش حدود یازده میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت و این میزان فعلا برآورد اولیه کارشناسان است ممکن است این مبلغ تغییر پیدا کند.

یونس محمودی فرماندار املش در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: سیل ناشی از بارش کم سابقه اخیر در شهرستان املش ده میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خسارت بر جا گذاشت.

 وی افزود:این خسارات شامل پنج میلیارد تومان خسارت به پل کیازنیک شهر املش با ۸ متر عرض و ۸۰ متر طول، دوو نیم میلیارد تومان خسارت به پل روستای لردا سرا در بخش رانکوه با ۳ونیم متر عرض و ۴۰ متر طول، ۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بابت پل کشاورز شهر رانکوه، پانصد میلیون تومان بابت خسارت ناشی از آبگرفتگی سه کارخانه شالیکوبی باضافه یک واحد مرغداری ۶هزار قطعه ای و رسوب گذاری در ۴۰ هکتار از شالیزارها، ۲۰۰ میلیون تومان بابت خسارت جزئی به ۵۰ واحد مسکونی از مجموع ۲۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی این شهرستان و ۱۰۰ میلیون تومان بابت تخریب یکی از گوشواره های پل روستای رمشایه در بخش رانکوه برجای گذاشت.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری مسئولان، نماینده شهرستان و دولت محترم بتوانیم در سریعترین زمان  اعتبارات لازم را دریافت و بازسازی پل محوری املش را آغاز نمائیم.