به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان۲۴ کشف کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در سراوان رشت و شهرستان شفت خبر داد. به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان  سرهنگ احداله احدی اظهار کرد: ۲۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در سراوان رشت و شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان۲۴ کشف کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در سراوان رشت و شهرستان شفت خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان  سرهنگ احداله احدی اظهار کرد: ۲۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در سراوان رشت و شهرستان شفت کشف و ضبط شد.

وی در تشریح این خبر افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

وی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه پلیس خودروی سمند این قاچاقچی۴۵ ساله را که در پوشش خانواده قصد ورود مواد مخدر به استان را داشت در منطقه سراوان شهرستان رشت متوقف کردند، گفت: متهم به همراه همسرش دستگیر و در بازرسی از این خودرو ۲۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان همچنین به کشف دو کیلوگرم تریاک توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان شفت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مأموران پس از اطمینان از صحت گزارشات مردمی صورت گرفته در بازرسی از محل اختفای متهمان و طی دو مرحله عملیات، موفق به کشف و ضبط دو کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و آلات استعمال مواد مخدر شدند.

وی بیان کرد: پنج متهم بازداشت شده با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دو شهر معرفی شدند.